arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

وزارت بهداشت: به هیچ کنسرتی مجوز برگزاری حضوری داده نشده است

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: هیچ مجوزی برای برگزاری کنسرت با حضور مردم داده نشده است و علاقمندان می‌توانند کنسرت‌ها را در فضای مجازی مشاهده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران جوان: فرهادی گفت: هیچ مجوزی برای برگزاری کنسرت با حضور مردم داده نشده است و علاقمندان می‌توانند کنسرت‌ها را در فضای مجازی مشاهده کنند.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت با اشاره به لزوم برگزاری کنسرت‌ها و انواع جشنواره‌ها در سراسر کشور اظهار کرد: در سالیان گذشته جشنواره موسیقی فجر و دیگر مراسم‌ها با حضور علاقمندان آن به صورت حضوری برگزار می شد که با شیوع بیماری کرونا در دنیا و‌کشورمان جشنواره‌های مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با جمعیت بسیار محدود برگزار شد.

معاون فنی مرکز سلامت وزارت بهداشت بیان کرد: در جشنواره فیلم و حتی موسیقی فجر به جز چند مورد گزارش در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بررسی‌ها نشان دهنده این است که دستورالعمل‌های بهداشتی در این جشنواره ها رعایت شده است. در حال حاضر برگزاری تمام کنسرت‌ها در بستر الکترونیک و کاملا مجازی است.

او افزود: به هیچ کنسرتی مجوز برگزاری آن با حضور مردم در سراسر کشور داده نشده است و علاقمندان می‌توانند کنسرت‌ها را در فضای مجازی مشاهده کنند.

فرهادی گفت: یکی از سنت‌های حسنه ایرانیان خانه تکانی و خرید اقلام نو در روز‌های پایانی سال است. مردم باید این سنت را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

او اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور باید مردم خرید‌های خود را در بستر الکترونیک و به صورت آنلاین انجام دهند تا از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و شلوغی بازار‌ها پیشگیری شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت افزود:باید اتاق‌های صنفی شرایط لازم جهت انجام خرید‌های اینترنتی را فراهم کنند تا رونق کسب و کار پویا بماند و مردم بدون تردد در شهر نیاز‌های خود را خریداری کنند.

نظرات بینندگان