arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹

گوشی‌های «پی ۳۰ پرو» و «میت ۲۰» به روزرسانی شدند

برند چینی هواوی شروع به انتشار به روزرسانی EMUI ۱۱ برای واحد‌های جهانی سری پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و میت ۲۰ کرده است، این به روزرسانی هنوز مبتنی بر اندروید ۱۰ است و ۱.۸ گیگابایت حجم دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 


برند چینی هواوی شروع به انتشار به روزرسانی EMUI ۱۱ برای واحد‌های جهانی سری پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و میت ۲۰ کرده است، این به روزرسانی هنوز مبتنی بر اندروید ۱۰ است و ۱.۸ گیگابایت حجم دارد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این به روزرسانی هم اکنون به شکل محدود ارائه می‌شود و شامل ویژگی‌های جالبی است برای مثال Smart Always On Display تجربه کاربر را پالایش می‌کند و عناصر بصری کاملاً جدیدی را برای AOD معرفی می‌کند و به شما امکان می‌دهد سبک شخصی خود را با افزودن متن و تصاویری که هنگام خاموش بودن صفحه نمایش داده می‌شوند، شخصی سازی کرده و به نمایش بگذارید.

گوشی‌های «پی ۳۰ پرو» و «میت ۲۰»


حالت چند پنجره: چند پنجره به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را در یک پنجره شناور برای چند وظیفه باز کنید. می‌توانید پنجره شناور را به مکان مورد نظر منتقل کرده و یا آن را به حباب شناور برسانید تا بعداً به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

انیمیشن روانتر: انیمیشن‌های کاملاً جدید و بصری در سراسر EMUI ۱۱ هنگام لمس کردن موارد یا کشویی روی صفحه، تجربه کاربری نرم افزاری، یکپارچه‌تر و از نظر بصری را ایجاد می‌کنند. هنگامی که بین آلبوم‌ها در گالری یا بین نمایش‌های سال و ماه در تقویم جابجا می‌شوید، برای جلوه‌های تصویری روان‌تر، انیمیشن‌های طولانی مدت نمایش داده می‌شوند.

 

جلوه ظریف: این که سوئیچ را روشن یا خاموش کنید، جلوه‌های ظریف در سیستم عامل برای رضایت بیشتر بصری افزایش یافته است.

 

Super Notepad: Notepad اکنون از ویرایش یادداشت‌ها به طور همزمان از چندین دستگاه هواوی پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید عکسی را از تلفن خود به یادداشت در حال ویرایش در رایانه لوحی خود وارد کنید.

 

نرمی و ماندگاری پایدار: استاندارد جدیدی برای انیمیشن‌های سیستمی ارائه شده است که سرعت راه اندازی برنامه و صافی عملکرد‌های عمومی را بهبود می‌بخشد.

 

آهنگ‌های زنگ موزون: ارتعاش سیستم ارتقا یافته است و تماس‌ها و زنگ هشدار‌های ورودی اکنون الگوی ارتعاشات خاص خود را دارند. ترکیبی از صدا‌های استریو و ارتعاشات هماهنگ تجربه غوطه وری بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

همکاری چند صفحه ای: این ویژگی ویژه‌ای است که دستگاه‌های شما را قادر می‌سازد تا برای دستیابی به پتانسیل کامل خود با هم کار کنند. می‌توانید تلفن خود را روی صفحه لپ تاپ خود قرار دهید تا با حداکثر سه پنجره در دسترس، بهره وری خود را بهبود ببخشید. ویژگی به یک لپ تاپ هواوی با نسخه ۱۱.۰ یا بالاتر از مدیر PC نصب شده است.

 

گالری: در برگه Discover در گالری، می‌توانید داستان‌های ویدیویی را با استفاده از الگو‌های از پیش تعیین شده با جلوه‌های ویژه و موسیقی پس زمینه ایجاد کنید. ویژگی‌های ویرایش ویدئو بهینه شده است و دستورالعمل‌های بیشتری در مورد نحوه استفاده از جدول زمانی و گزینه‌های ویرایش به شما ارائه می‌دهد.

 

محافظت از صفحه نمایش بدون مزاحمت: وقتی گوشی خود را در حالت Do Not Disturb روی لپ تاپ هواوی خود قرار می‌دهید، پیام‌ها و تماس‌های دریافتی فقط در صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شوند، هم از حریم خصوصی شما محافظت می‌کنند و هم از تداوم طرح ریزی صفحه اطمینان حاصل می‌کنند.

 

حریم خصوصی به اشتراک گذاری عکس: به شما این امکان را می‌دهد قبل از اشتراک گذاری عکس‌ها، مکان عکسبرداری، زمان و اطلاعات دستگاه را از عکس‌ها پاک کنید.

نظرات بینندگان