arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

واكنش عابدینی به اظهارات رويانيان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس در واكنش به صحبت‌هاي مديرعامل فعلي اين باشگاه، گفت: بدهي‌هاي پرسپوليس را سال به سال اعلام كنند تا معلوم شود چه كسي و چه زماني بدهكار بوده است.

امير عابديني در گفت‌وگو با ايسنا و در واكنش به صحبت‌هاي شب گذشته رويانيان در برنامه 90 كه بدهي‌هاي پرسپوليس را 15 ميليارد تومان و انباشته شده از 20 سال پيش عنوان كرده بود، گفت: من مطمئن هستم كه اين حرف‌ها درست نيست و براي اثبات اين موضوع از آقايان مي‌خواهم كه بدهي‌هاي پرسپوليس را سال به سال اعلام كنند تا معلوم شود هر سال چه كسي و چقدر بدهكار بوده است. براي اين كار بهتر است بدهي‌هاي پرسپوليس را از سال 80 تا 89 يكجا اعلام كنند و از سال 80 به قبل را هم جداگانه، تا معلوم شود چه كسي بدهكار بوده است.

وي ادامه داد: در سال 80 پروين و فائقي مسئوليت باشگاه را بر عهده گرفتند و وقتي من از باشگاه خداحافظي كردم عباس انصاري فرد مديرعامل شد. در آن سال 700 هزار مارك كه از ترانسفر مهدوي كيا به آلمان به دست آمده بود، در حساب باشگاه باقي مانده بود كه من باشگاه را ترك كردم. ما به هيچ بازيكن و دستگاهي هم بدهكار نبوديم پس چطور مي‌شود كه اكنون مي‌گويند بدهي‌هاي باشگاه از سال‌هاي قبل باقي مانده است.

عابديني همچنين با بيان اينكه نمي‌داند چرا "دوستان درباره بدهي‌هاي پرسپوليس فرافكني مي‌كنند"، اظهار كرد: بدهي‌هاي پرسپوليس را سال به سال اعلام كنند تا معلوم شود چگونه حساب و كتاب كار دست‌شان است و بر اساس چه چيزي مي‌گويند پرسپوليس 15 ميليارد بدهي دارد. من به ضرس قاطع مي‌گويم كه باشگاه در سال 79 به هيچ احدي بدهكار نبود.

مديرعامل باشگاه داماش در ادامه با بيان اينكه وي پاسخگوي تمام مسائل پيش آمده در باشگاه پرسپوليس از سال 72 تا 80 به جز دوره‌اي كه انصاري فرد مديرعامل بوده هست، گفت: آقايان بگويند ما كجا و به چه كسي بدهكار بوده‌ايم. به نظر من از زماني كه مهرعليزاده با بي‌تدبيري خود باشگاه را زيرمجموعه سازمان تربيت بدني كرد بدهي‌ها روي هم انباشته شد. من در دوران مسئوليتم چهار قهرماني ليگ، يك قهرماني جام حذفي و دو مقام سومي آسيا كسب كردم و اين در حالي است كه يك سال هم به دليل جام جهاني ليگ تعطيل بود. آقايان آن كارنامه را ببينند و بعد صحبت كنند.ضمن اينكه بودجه پرسپوليس در سال 79 تنها 900 ميليون تومان بوده است و نمي‌دانم اين 15 ميلياردي كه مي‌گويند از كجا آمده است به نظر من بهتر است آقايان از آنجايي كه مستجاب‌الدعوه هستند براي خودشان دعا كنند.
نظرات بینندگان