arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

گوشی «گلکسی Z Fold۲، ۵G» به روزرسانی One UI ۳.۱ دریافت می‌کند

شرکت سامسونگ روز گذشته به روزرسانی One UI ۳.۱ را برای گلکسی Z Fold منتشر کرد و اکنون این شرکت به روزرسانی گلکسی Z Fold۲، ۵G را منتشر کرده است که آخرین نسخه پوسته اندرویدی سفارشی سامسونگ را دریافت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ روز گذشته به روزرسانی One UI ۳.۱ را برای گلکسی Z Fold منتشر کرد و اکنون این شرکت به روزرسانی گلکسی Z Fold۲، ۵G را منتشر کرده است که آخرین نسخه پوسته اندرویدی سفارشی سامسونگ را دریافت می‌کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ مشخص نکرده است که One UI ۳.۱ در چه کشور‌هایی منتشر می‌شود، اما جزئیات تغییراتی را که این به روزرسانی در گوشی هوشمند تاشو ایجاد کرده است، ارائه داد.

گوشی

با استفاده از One UI ۳.۱، چند وظیفه سازی در گلکسی Z Fold۲، ۵G آسان‌تر می‌شود، زیرا کاربران اکنون می‌توانند به سرعت از طریق برگه Recents به حداکثر سه پنجره فعال در صفحه اصلی بازگردند، در حالی که می‌توانند دو بخش مولتی را نیز به همراه داشته باشند. ویندوز فعال از صفحه اصلی به صفحه جلد.

اکنون می‌توانید با فشردن طولانی مدت اعلان مربوطه، یک پنجره چند منظوره را مستقیماً از طریق اعلان‌ها در پنل سریع باز کنید و سپس آن را روی صفحه بکشید و رها کنید. علاوه بر این، اعلان‌ها در Quick Panel دسته بندی شده اند و شما می‌توانید با حرکات مختلف، به سرعت بین کنترل‌های مختلف رسانه در Quick Panel جابجا شوید.

 

گوشی «گلکسی Z Fold۲، ۵G»

سامسونگ با One UI ۳.۱ ویجت‌ها را بر روی صفحه اصلی همگام سازی می‌کند تا اطلاعات یکسانی را به کاربران ارائه دهد و در عین حال به آن‌ها امکان می‌دهد این صفحه‌ها را با دو ضربه یا لمس کف دست خاموش کنند. سامسونگ همچنین برخی از پیشرفت‌ها را در برنامه دوربین ایجاد کرده است و اکنون به شما امکان می‌دهد موقعیت کنترل‌ها را هنگام عکاسی در حالت Flex تنظیم کنید که در پنجره پیش نمایش نیز دکمه‌های Delete و Share را دریافت می‌کنید.

گلکسی

علاوه بر این، وقتی در حالت Flex Mode تماس ویدیویی برقرار می‌کنید، می‌توانید نیمه بالای صفحه را با ویدئوی شخص در انتهای دیگر پر کنید. علاوه بر همه این پیشرفت‌ها، سامسونگ تم‌های روشن و تاریک را در گلکسی Z Fold۲، ۵G با One UI ۳.۱ به روز کرده و نوار لغزنده عمودی را مجدداً طراحی کرده تا از شلوغی بصری صفحه استفاده کند.

نظرات بینندگان