arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

اولین واکنش به انتصاب ملک زاده/این اقدام به مصلحت نظام نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به حضور فراوان نیروهای خادم، دلسوز و متعهد در نظام جمهوری اسلامی گفت: رئیس جمهور بی‌توجه به این ظرفیت‌ها، یک فرد مسئله‌دار را مشاور خود کرد تا ذهن افکارعمومی را از توجه به امور اصلی کشور منحرف کند.

به گزارش انتخاب، محمدتقی رهبر در گفت‌و‌گو با  خانه ملت، درباره انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به مشاورت رئیس‌جمهور، گفت: این کار اقدام صحیحی نبود چون فرد یادشده در دستگاه قضا پرونده دارد که این مسئله جایگاه رئیس‌جمهور را نزد افکار عمومی تضعیف می‌کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تعداد نیروهای خادم، دلسوز و متعهد را در نظام جمهوری اسلامی فراوان خواند و افزود: رئیس‌جمهور با انتصاب یک فرد مسئله‌دار به مشاورت خود، حواشی دولت و دستگاه اجرایی را در این برهه سخت زیاد کرد.
وی ادامه داد: بهتر آن بود که رئیس‌جمهور صبر می‌کرد تا تکلیف پرونده ملک‌زاده در دستگاه قضا روشن شود و بعد ایشان را در جایگاه مشاورت خود قرار می‌داد.
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس یادآور شد: ‌ تقریباً‌ یک سال پیش وزیر خارجه ملک‌زاده را به عنوان معاون خود منصوب کرد که نمایندگان مجلس برای دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت استیضاح وزیر را کلید زدند و وقتی این فرد مسئله دار از جایگاه معاونت وزیر استعفا داد موضوع استیضاح منتفی شد اما امروز در کمال ناباوری مشاهده می‌کنیم که رئیس جمهور ملک‌زاده را به مشاورت خود بر می‌گزیند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد: رئیس جمهور با هدف حاشیه‌سازی ملک‌زاده را به مشاورت خود برگزید تا ذهن افکارعمومی را از توجه به امور اصلی کشور منحرف کند که این اقدام به مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و البته برای ایشان هم سودی ندارد.
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه ۵ اردیبهشت) در حکمی محمد شریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
نظرات بینندگان