arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

استقلال زیرنظر «مجیدی» تمرین کرد

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: روز گذشته «فرهاد مجیدی» به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شد و امروز (پنجشنبه) اولین تمرین این تیم زیرنظر او برگزار شد. 

پیش از شروع تمرین «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه استقلال با مجیدی و دستیاران او جلسه‌ای برگزار کرد. پس از این جلسه مراسم معارفه سرمربی جدید برگزار شد که در این مراسم، مجیدی با بازیکنان خوش و بش گرمی داشت.

در تمرین امروز استقلال، بازیکنان در ابتدا به نرم دوی و گرم کردن زیر نظر فراز کمالوند مشغول شدند. کمالوند پیش از این به عنوان سرمربی در تیم شاهین شهرداری بوشهر مشغول بود و حالا مدیران این تیم با پیوستن او به کادرفنی استقلال به شدت مخالف هستند. 

 

دیگر نکته جالب این تمرین حضور «یوسف دانشیار» دستیار و مسئول GPS کادر فنی «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی اسبق آبی‌ها به عنوان آنالیزور جدید این تیم بود.

بهزاد غلامپور نیز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها «سید حسین حسینی» و «رشید مظاهری» را تمرین داد.

 

بازیکنان استقلال بعد از حدود ۲۵ دقیقه گرم کردن و کار ساده با توپ، به چهار تیم هفت نفره تقسیم شده و با یکدیگر به رقابت درون تیمی پرداختند.

«داریوش شجاعیان» در این تمرین به صورت اختصاصی کار کرد. بقیه بازیکنان به صورت کامل در این تمرین حضور داشتند. در نهایت این تمرین در ساعت ۱:۴۵ به پایان رسید.

نظرات بینندگان