arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

پولیتیکو: مقامات آمریکایی و عراقی، کتائب حزب الله را مسئول حمله به عین الاسد می دانند / باب منندز: ایران برای این حمله چراغ سبز نشان داده

پولیتیکو نوشت: مقامات آمریکایی و عراقی، کتائب حزب الله یا گروه وابسته به آن را مسئول حمله به پایگاه عین الاسد می دانند. باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده در این باره گفت: نیروهای نیابتی ایران پشت حمله به عین الاسد هستند و ایران برای این حمله به آنها چراغ سبز نشان داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پولیتیکو نوشت: مقامات آمریکایی و عراقی، کتائب حزب الله را مسئول حمله به عین الاسد می دانند / باب منندز:  ایران برای این حمله به آنها چراغ سبز نشان دادهپولیتیکو نوشت: مقامات آمریکایی و عراقی، کتائب حزب الله یا گروه وابسته به آن را مسئول حمله به پایگاه عین الاسد می دانند.

به گزارش «انتخاب»؛ باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده در این باره گفت: نیروهای نیابتی ایران پشت حمله به عین الاسد هستند و ایران برای این حمله به آنها چراغ سبز نشان داده است.

وی افزود: روش های زیادی وجود دارد که می توان به این حمله پاسخ داد.

دیروز منابع امنیتی عراق از حمله موشکی جدید به پایگاه عین الاسد در استان الانبار خبر داد که محل استقرار نظامیان ائتلاف  آمریکایی است.

این در حالیست که سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمله راکتی به پایگاه عین الاسد، گفته بود: اگر معلوم شود حمله به عین الاسد مورد حمایت ایران بوده است، به آن پاسخ خواهیم داد. ما به حملات اخیر مورد حمایت ایران پاسخ داده ایم و این الگویی خواهد بود که از این به بعد از آن پیروی خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان