arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

ظریف: به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را [در بحث برجام] ارائه خواهم کرد

ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند.اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود. من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد؛ البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند.اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.

به گزارش «انتخاب»؛ وی افزود: من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد؛ البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.

‌دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی فایننشال تایمز تصریح کرده بود که ایران زمانی حاضر به مذاکره با آمریکا و قدرت‌های جهانی است که سیگنال روشنی دریافت کند.

وی در این مصاحبه گفته است:آنها باید به ما اطمینان خاطر دهند که همه تحریم های اعمال شده پس از برجام [توافق هسته ای 2015] در عرض یک سال لغو می شود و به ما می گویند برای این روند مذاکره کنید.

نظرات بینندگان