arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

اضافه شدن ۹ ایستگاه دیگر مترو پیش از پایان سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ٩ ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است گفت: این ایستگاه‌ها تا پایان و احتمالا برخی در فروردین‌ماه سال بعد به بهره‌برداری می‌رسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همشهری: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ٩ ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است گفت: این ایستگاه‌ها تا پایان و احتمالا برخی در فروردین‌ماه سال بعد به بهره‌برداری می‌رسند.

سیدمناف هاشمی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران در احداث ایستگاه های مترو، تلاشمان بر این است خدمت رسانی بهتری را در این شرایط و با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی به شهروندان داشته باشیم گفت: این ایستگاه های جدید در خط ٦ و ٧ مترو تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعداد دیگری از ایستگاه‌های آماده افتتاح مترو تهران در روزهای ۲۰ و ۲۵ اسفند ۹۹ به بهره‌برداری میرسند تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری دو ایستگاه دولاب و قیام در ۱۴ اسفند ماه که بصورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسیدند" شمار ایستگاه ها ی مترو پایتخت به ١٣١ ایستگاه خواهند رسید.

هاشمی اظهار داشت: با بهره برداری از این ایستگاه ها تعداد جابه جایی مسافران روزانه به تعداد٢ میلیون ٢٠٠ نفردر شرایط عادی وغیر کرونایی خواهد رسید. تلاش من و همه همکارانم در این حوزه خدمت رسانی بهتر و توسعه و نوسازی ناوگان عمومی پایتخت است.

ایستگاه‌های تربیت مدرس، شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی و یادگار امام(ره) قطعا افتتاح خواهند شد و ایستگاه‌های آهنگ، شهرک آزمایش، اقدسیه، مرزداران و باقرخان در مراحل نهایی کار هستندکه یا در روزهای آخر سال به بهره‌برداری می‌رسند یا در فروردین به روی مردم بازگشایی خواهند شد.

نظرات بینندگان