arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

معاون احمدی نژاد مرخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديركل روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست تنگي عروق را علت بستري شدن سه روزه مهندس محمدي زاده، معاون رئيس جمهوري در بيمارستان عنوان كرد.

به گزارش انتخاب؛ مهندس اسفندياري روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه مهندس محمدي زاده رئيس سازمان حفاظت محيط زيست پس از سفر روز يكشنبه به مشهد مقدس در حين بازگشت احساس درد در قفسه سينه كرد افزود: ايشان پس از رسيدن به تهران مستقيما به پزشك معالج خود مراجعه كرد و با توجه به نوساناتي كه در فشار وي ملاحظه شد به تشخيص پزشك، در بيمارستان آتيه بستري شد.

وي با اشاره به اينكه از عصر يكشنبه تا صبح امروز (چهارشنبه) آزمايش‌هاي مختلفي از رئيس سازمان حفاظت محيط زيست به عمل آمد به ايسنا گفت: به گفته پزشك معالج تنگي عروق مهندس محمدي زاده موجب احساس درد در قفسه سينه وي شده است كه خوشبختانه با درمان‌هاي صورت گرفته رئيس سازمان حفاظت محيط زيست صبح امروز از بيمارستان مرخص شد و هم اكنون حال وي كاملا مساعد است.

مديركل روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست با تاكيد بر اينكه برخلاف برخي گفته‌ها مشكل قلبي رئيس سازمان حفاظت محيط زيست ربطي به آلودگي هوا نداشته است و اصلا در تهران اتفاق نيافتاده است افزود: مهندس محمدي‌زاده چند سالي است كه دچار تنگي عروق است كه بعضا براثر فشارهاي كاري اين مساله تشديد شده و مشكلاتي را براي وي ايجاد مي‌كند.

نظرات بینندگان