arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

احتمال بازگشت «زلاتان» به تیم ملی سوئد در یورو ۲۰۲۰ قوت گرفت

براساس گزارش رسانه‌های سوئدی بازگشت «زلاتان ابراهیموویچ» به تیم ملی سوئد و حضور در سه دیدار این تیم در اواخر ماه جاری در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار محتمل است.  رسانه‌های کشور سوئد در اخباری پراکنده از بازگشت ستاره باشگاه آ.ث میلان ایتالیا به تیم ملی سوئد، آن هم پنج سال بعد از خداحافظی وی از فوتبال ملی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: براساس گزارش رسانه‌های سوئدی بازگشت «زلاتان ابراهیموویچ» به تیم ملی سوئد و حضور در سه دیدار این تیم در اواخر ماه جاری در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار محتمل است.

 رسانه‌های کشور سوئد در اخباری پراکنده از بازگشت ستاره باشگاه آ.ث میلان ایتالیا به تیم ملی سوئد، آن هم پنج سال بعد از خداحافظی وی از فوتبال ملی خبر دادند.

گفته می‌شود زلاتان در دو دیدار برنامه ریزی شده تیم ملی سوئد در انتخابی جام جهانی در ۲۵ و ۲۸ مارس به ترتیب برابر گرجستان و کوزوو و یک دیدار دوستانه این تیم برابر استونی در ۳۱ مارس به تیم ملی کشورش دعوت خواهد شد.

این در حالی است که براساس همین گزارش‌ها مرد سوئدی تیم ملی کشورش را در رقابت‌های به تعویق افتاده یورو ۲۰۲۰ که ژوئن و جولای سال ۲۰۲۱ به میزبانی ۱۲ شهر اروپا برگزار می شود نیز همراهی خواهد کرد.

زلاتان که در پایان یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد، همواره از «یان اندرسون» سرمربی این تیم انتقاد کرده اما ظاهرا زمان زخم‌ها را در هر دو سوی ماجرا التیام بخشیده است.

نظرات بینندگان