arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

روسای ارکان پنجگانه جبهه اصلاحات ایران معرفی شدند

«آذر منصوری»  اظهار کرد: الیاس حضرتی رییس کمیته رسانه، جواد امام رییس کمیته استان‌ها، ابراهیم اصغر زاده رییس کمیته سیاسی، علیرضا علوی‌تبار رییس کمیته راهبرد و برنامه‌ریزی، و محمود صادقی رییس کمیته پایش و داوری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: روسای کمیته های جبهه اصلاحات ایران امروز یکشنبه در پنجمین جلسه این جبهه با رای اعضای کمیته ها انتخاب و به مجمع عمومی ارائه شده است.

«آذر منصوری»  اظهار کرد:در این نشست الیاس حضرتی رییس کمیته رسانه، جواد امام رییس کمیته استان‌ها، ابراهیم اصغر زاده رییس کمیته سیاسی، علیرضا علوی‌تبار رییس کمیته راهبرد و برنامه‌ریزی، و محمود صادقی رییس کمیته پایش و داوری شدند.

وی افزود: در ادامه جلسه پیشنهاد کمیته رسانه در باره راه اندازی رسانه‌های مختص به این جبهه با هدف انعکاس اخبار و مصوبات و مواضع سخنگو مطرح و به تصویب رسید.

منصوری گفت: پیشنهاد کمیته راهبرد و برنامه ریزی در ارتباط با انتخابات شوراها تصویب شد و بر این اساس ضمن فعال شدن احزاب در این زمینه، «جبهه اصلاحات ایران» از مدیران نهادهای مدنی و نهادهای نمایندگی گروه‌های اجتماعی و متخصصان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، متخصصان و فعالان حوزه‌های حقوق کودکان، محیط زیست، طردشدگان شهری، افراد دارای معلولیت، سالمندان، زنان، عدالت شهری و آسیب‌های اجتماعی، از میان زنان و جوانان توانا و کارشناس دعوت می‌کند که در روزهای پیش رو برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته تاکید شد که جبههٔ اصلاحات ایران نمی‌تواند ضمانتی برای ورود ثبت‌نام‌کنندگان به لیست مورد حمایتش بدهد و از میان نیروهای همسو و با سازوکار دموکراتیک و شایسته‌گزینی که اعلام خواهد شد، نامزدهای لیست مورد حمایتش را انتخاب خواهد کرد.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران خاطرنشلان کرد: همچنین مقرر شد با توجه به آیین نامه مصوب مجمع عمومی اصلاح طلبان، استانها نیز در این زمینه ضمن ارزیابی شرایط و اقتضائات هر استان نسبت به شناسایی افراد واجد صلاحیت برای ثبت نام در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها فعال باشند ومقدمات و تمهیدات لازم را در این ارتباط در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا، همچنین روز شنبه جلسه جبهه اصلاحات ایران برگزار و در آن جلسه ابراهیم اصغر زاده به عنوان رییس کمیته انتخابات انتخاب شد.



نظرات بینندگان