arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

هشدار پلیس به شهروندان؛ از دارو‌های کرونای تقلبی ناصر خسرو استفاده نکنید

سردار رحیمی: به ندرت فروش واکسن کرونا وجود دارد، اما به مردم توصیه می‌کنم که از دارو‌های تقلبی استفاده نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در چهل و دومین طرح رعد که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: سرعت عمل پلیس در برابر مقابله با جرائم افزایش یافته است. تهران محل امنی برای سارقان نیست و ٨٧۵ پرونده سرقت را بررسی کردیم.

وی گفت: ٢٩۴ حکم قضایی برای ورود به محل سارقان و مالخران و مواد فروشان صادر شد که موفق به دستگیری شدیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۴۶ باند نیز در این مرحله دستگیر شدند و بیش از ٧٣٩ نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند و اموال کشف شده ١٣ و نیم میلیارد ریال ارزش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یک باند که اقدام به فروش دارو‌های تاریخ گذشته و تقلبی در فضای مجازی می‌کردند شناسایی شدند و بیش از ٣٠٠ هزار دارو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ١۴ قبضه سلاح جنگی و ١٣٠ فشنگ و ٢ قبضه نارنجک کشف شد، گفت: در این مرحله بیش از ۶٨ هزار اکلیل و سرنگ کشف شد و به جوانان توصیه می‌کنم از اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال پرهیز کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باندی که ۶٧ کیلو مواد مخدر حمل می‌کردند دستگیر شدند، بیان کرد: در مورد فروش داروی کرونا در ناصر خسرو باید بگویم اشراف و نظارت را بیشتر کردیم، ولی به ندرت فروش واکسن کرونا وجود دارد، اما به مردم توصیه می‌کنم که از دارو‌های تقلبی استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از اواخر بهمن ماه خود را برای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال که برای زیارت اهل قبور می روند آماده می‌کنیم، اما برای چهارشنبه آخر سال تذکرات پلیس مانند سال‌های قبل است.

نظرات بینندگان