arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

آشنایی با 5 بازی شبیه‌سازی فوتبال در موبایل که حتما باید بازی کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آشنایی با 5 بازی شبیه‌سازی فوتبال در موبایل که حتما باید بازی کنید

بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال در تمام کنسول‌های بازی از پلی استیشن تا کامپیوتر و موبایل پرطرفدار هستند. در حال حاضر هم با پیشرفته‌ترشدن تکنولوژی و سیستم عامل‌های موبایل، بازی کردن فوتبال در گوشی موبایل نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و کسانی که تا دیروز تنها با پلی استیشن فوتبال بازی می‌کردند حالا با موبایل خود این نوع بازی را انجام می‌دهند.

اما بازی شبیه سازی فوتبال در موبایل توسط استدیوهای مختلف ساخته شده که هرکدام ویژگی خاص خود را دارد، در ادامه قصد داریم 5 بازی شبیه سازی فوتبال در موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد که حتما باید امتحان کنید.

خرید پوینت بازی فیفا موبایل از آسان جم

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که بازی هیجان‌انگیز فیفا موبایل را بازی می‌کنند حتما می‌دانید که پوینت‌ها تاثیر زیادی در بازی شما خواهند داشت، با این پوینت‌ها می‌توانید بازیکن محبوب خود را به بازی اضافه کنید، آیتم مورد نیاز خود را بخرید، انرژی تیم خود را افزایش دهید و در کل تیم خود را سریع‌تر ارتقا دهید. همین حالا می‌توانید بسته‌های امتیازی فیفا موبایل را به راحتی و از درگاهی امن در آسان جم خریداری کنید و هیجان بیشتری در بازی تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به صفحه "خرید فیفا پوینت" مراجعه کنید.

آشنایی با 5 بازی شبیه‌سازی فوتبال در موبایل که حتما باید بازی کنید

5 بازی شبیه سازی فوتبال در موبایل  

  1. Dream League Soccer: این بازی با امتیاز 4.3 در گوگل پلی یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی موبایل برای اندروید است که شامل همه تیم‌ها، استادیوم‌ها و حرکات ظریف فوتبالی می‌شود و می‌تواند کاملا حس بازی با یک کنسول بازی حرفه‌ای را به شما منتقل کند. در این بازی علاوه بر حضور تیم‌های مختلف شما می‌توانید تیم خود را نیز بسازید، در مسابقات شرکت کنید و با قهرمانی‌های خود جام‌های متفاوتی کسب کنید و تیم خود را ارتقا دهید. در نسخه 2021 این بازی که به تازگی رونمایی شده گرافیک بازی بهبود پیدا کرده و جزئیات بیشتری به بازی اضافه شده‌است.

 

  1. Fifa mobile: بازی فیفا موبایل از سال 2016 برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفت و از همان سال طرفداران زیادی پیدا کرد. در این بازی 30 لیگ معتبر و 650 تیم حضور دارند و شما علاوه بر بازی‌کردن با تیم‌های معتبر می‌توانید تیم خود را با بازیکنان حال حاضر در جهان بچینید، آن را مربی‌گری کنید و در نهایت در مسابقات مختلف حاضر شوید. برای آن که پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشید؛ باید پوینت‌های بازی را جمع آوری کرده و تیم خود را ارتقا دهید. در حال حاضر خرید کارت‌های پوینت بازی فیفا موبایل در آسان جم امکان‌پذیر است.

آشنایی با 5 بازی شبیه‌سازی فوتبال در موبایل که حتما باید بازی کنید

  1. eFootball PES: گرافیک بالا، دارا بودن مکانیزم‌های مختلف در بازی و کنترل عالی بازیکنان از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی است. درست است که نصب این بازی به حجم زیادی نیاز دارد اما مطمئن باشید از نصب و بازی کردن آن پشیمان نخواهید و تجربه یک بازی با کیفیت و هیجان انگیز را خواهید داشت. برخی معتقدند میان این بازی و فیفا موبایل، فیفا موبایل جزئیات بسیار بیشتری در بازی به کار برده‌است و فرد بیشتر درگیر بازی می‌کند اما eFootball PES برای بازی آسان و نه چندان حرفه‌ای ساخته شده‌است و برای یک بازی تفریحی بهتر به نظر می‌رسد.

 

  1. Score! Hero: بازیکن خود را پرورش دهید و او را تبدیل به قهرمان فوتبالی کنید. این بازی با تمرکز به مهارت‌های بازیکنان، به شکل مرحله ای طراحی شده‌است و شما در هر مرحله مهارت جدیدی یاد می‌گیرید و آن را ارتقا می‌دهید. محیط این بازی کاملا سه بعدی است و از کیفیت صدا و تصویر خوبی برخوردار است، اگر طرفدار بازی‌های مختلف فوتبالی هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. امتیاز این بازی در گوگل پلی 4.2 است و بیش از 100 میلیون نصب فعال داشته است.

 

  1. Final Kick : در این بازی شما در نقش یک بازیکن پنالتی‌زن باید سعی کنید تمام پنالتی‌ها را با زاویه مشخص و قدرت معین درون دروازه قراردهید و مراحل مختلف را پشت سر گذارید. هربار در شرایط سخت تری برای زدن پنالتی قرار می‌گیرید و باید با انگشتان خود کنترل بازیکن را برعهده بگیرید و توپ را در دروازه قراردهید. این بازی هیجان‌انگیز امتیاز 4.3 را از گوگل پلی دریافت کرده و بیش از ده میلیون دانلود داشته است پس به نظر می‌رسد ارزش نصب و بازی‌کردن را داشته باشد.
نظرات بینندگان