arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

واکنش مدیر تراکتور به انتقادات قلعه نویی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: انتقادات امیر قلعه‌نویی را رد نمی‌کنم اما از همین نصف زمین‌ها به اینجا رسیده‌ایم.

محمد حسین جعفری در گفت و گو با فارس در باره پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و دو هفته باقی مانده اظهار داشت: من خیلی راحتم و هیچ استرسی ندارم. نتایج خوبی گرفتیم و این دو هفته باقی مانده را هم به همین منوال پشت سر می گذاریم. دوست داریم وقتی پرونده لیگ یازدهم هم بسته می شود با لب خندان ورزشگاه را ترک کنیم. ما باید هر دو بازی آینده را هم ببریم و منتظر باشیم که رقبا چه می کنند. دیروز هم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم هر چند که در نیمه اول خوب نبودیم و پرسپولیس چندین موقعیت خود را از دست داد.

وی افزود: نیمه دوم خود را به حریف تحمیل کردیم و تماشاگران هم فوتبال با هیجانی را دیدند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتقاد امیر قلعه نویی از شرایط مالی و امکاناتی تراکتورسازی عنوان کرد: با توجه به اینکه نتوانستیم به تعهدات مالی خود به موقع عمل کنیم این صحبت ها مطرح شده. ما تاکنون ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و در هفته پیش رو هم ۲۰ درصد دیگر قراردادها را می دهیم. بازیکنان گلایه کرده بودند که ۱۲ پیروزی کسب کرده ایم اما پاداش نگرفتیم و من هم به خبرنگاری که این سؤال را پرسید گفتم برای ما اجابت واجبات مهمتر از مستحبات است. وقتی تیم به مشکل مالی خورد اول به این فکر بودیم که قراردادها پرداخت شود و سپس پاداش بدهیم. هر چند که می خواهیم در هفته پیش رو پاداش هم بدهیم.

وی در این خصوص که قلعه‌نویی عنوان کرده گاهی در نصف زمین تمرین کرده اند، اظهار داشت: من معتقد هستم که نباید به گذشته برگردیم. من هیچ یک از مشکلات مطرح شده توسط امیر قلعه نویی را رد نمی کنم اما ما از همین نصف زمین به اینجا رسیده ایم و معجزه ای رخ نداده است.

وی در این باره که آیا انتقاد قلعه‌نویی از وی بوده یا هیئت مدیره، عنوان کرد: نمی دانم این سؤال را باید از خودش بپرسید. مدیران عامل انسان های صبوری هستند که منافع تیم برایشان اهمیت دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه برای فصل بعد هیئت مدیره باشگاه چه تصمیمی گرفت، گفت: قرار است جلسه ای در هفته آینده داشته باشیم تا تصمیم گیری کنیم البته خود امیر قلعه نویی هم گفته می خواهد تمرکزش روی بازی ها باشد و سپس در این باره صحبت شود.

جعفری در این خصوص که در دو هفته پایانی نگرانی بابت مسائل حاشیه ای و حرف و حدیث هایی مبنی بر اینکه می خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند، ندارد، گفت: در فوتبال ما همیشه از این حرف ها هست و همان که در خنده بازار نشان می دهد در فوتبال ما هم هست اما ما اظهار نظری نمی کنیم چون اطلاعات کافی در این زمینه نداریم.
نظرات بینندگان