arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰

ترافیک در ورودی و خروجیهای مشهد نیمه‌سنگین است

جانشین رییس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: ترافیک در ورودی و خروجیهای مشهد نیمه ‌سنگین و پرحجم است و تردد نسبت به روزهای قبل افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سرهنگ محمد قانعی‌نژاد افزود: همچنین در ورودی و خروجیهای استان نیز ترافیک پرحجم است اما بیشترین حجم ترافیک مربوط به محدوده مشهد است.
وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۱ مجروح و یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی در جاده‌های استان رخ داده ‌است.
جانشین رییس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: تیم‌های پلیس راه در مسیرهای استان به منظور رصد وضعیت جاده‌ها و تامین امنیت سفر مستقر هستند.
استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه پارسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی ماه متوقف گردید اما اجرای این طرح دوباره از ۱۸ بهمن ماه با زرد شدن وضعیت مشهد آغاز شد و تا ۲۵ اسفندماه سال گذشته ادامه یافت.

نظرات بینندگان