arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰

علوم پزشکی هرمزگان: ۹۰ درصد موراد مثبت کرونا در استان از نوع انگلیسی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان جمع مبتلایان به این نوع کرونا به ۴۸۱ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان جمع مبتلایان به این نوع کرونا به ۴۸۱ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان در این خصوص به ایسنا، گفت: شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم، پارسیان، میناب، حاجی آباد، رودان و جزیره کیش بیشترین آمار کرونای انگلیسی را دارند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۴ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان جاسک نیز شناسایی شدند و اکنون قطعا در همه شهرستان‌های استان کرونای انگلیسی داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: اکنون بیش از ۹۰ درصد موراد مثبت کرونا در استان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۳ فوتی نشای از کرونا در استان داشتیم که دو خانم ۶۰ و ۴۷ ساله از بندرعباس و بندر خمیر و یک آقای ۷۰ ساله از قشم که با این فوتی‌ها شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۹ نفر رسید.

نوروزیان بیان کرد: با بستری ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

نظرات بینندگان