arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰

امداد رسانی به حادثه دیدگان طوفان در محور عقدا به نایین

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: در پی طوفان در محور عقدا به نایین که موجب مسدود شدن راه و برخورد چندین خودرو شد به امدادگران جمعیت به 750 نفر جمعیتامدادرسانی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امداد رسانی به حادثه دیدگان طوفان در محور عقدا به نایین

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت :در پی طوفان امروز که موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن محور عقدا به نایین و برخورد چندین خودرو گردید، 2 تیم عملیاتی امداد و نجات شامل 1 تیم تخصصی امداد و نجات جاده ای از پایگاه امامزاده سید نورالدین اردکان و 1 تیم پشتیبان از شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش انتخاب؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان افزود: در این حادثه نیروهای امدادی هلال احمر استان به 750 نفر امداد رسانی و خودروهای گرفتار در طوفان توسط نیروهای امدادی هلال احمر ، راهداری ، پلیس راه ، نیروی انتظامی و اورژانس به مکان امن هدایت داده شدند.

کمال آبادی عنوان کرد: همچنین بر اثر برخورد چند خودرو ( تریلی ، کامیون و سواری ) به 18 نفر امدادرسانی صورت گرفت و 4 نفر مصدوم که بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: در این حادثه، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری 8 نفر نیروی عملیاتی، 1 دستگاه آمبولانس و 1 دستگاه خودرو کمکدار سبک به یاری این هموطنان شتافتند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان هشدارهای مربوطه را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار ها می توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.

نظرات بینندگان