arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

جلالي: استقرار جنگنده‌هاي اف- 22درمنطقه،يك حركت آمريكايي ـ‌ صهيونيستي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به خبر استقرار جنگنده‌هاي اف22 آمريكا در پايگاهي هوايي در امارات گفت كه جمع‌آوري و انباشت تسليحات، منطقه را ناامن مي‌كند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، كاظم جلالي، سياست ايران گريزي و ايران ستيزي را يك سياست از پيش طراحي شده توسط ايالت متحده آمريكا عنوان كرد و افزود: بر اين اساس، جمع‌آوري و آوردن تسليحات به داخل منطقه و انباشته كردن آن‌ها مي‌تواند منطقه را ناامن كند.

وي خاطر نشان كرد: متاسفانه برخي كشورهاي عربي در اين سياست‌ ايران گريزي و ايران ستيزي آمريكايي‌ها به نوعي ايفاي نقش مي‌كنند كه نه به نفع كشورهاي عربي و ملت‌هاي منطقه و نه به نفع صلح و امنيت منطقه است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: آنچه همه بايد بدانيم اين است كه صلح و امنيت منطقه در يك فرآيند امنيت دسته جمعي و حضور تمام كشورهاي منطقه قابل تحقق است.

جلالي تاكيد كرد: بنابراين ورود قدرت‌هاي بزرگ در داخل منطقه و افزايش تسليحات جديد و انباشت آن در منطقه، منطقه را به سمت يك نوع ناامني سوق مي‌دهد.

وي در پايان اظهار داشت: در واقع اين حركت بيشتر حركت آمريكايي ـ‌صهيونيستي است كه كشورهاي عربي و اسلامي بايد بدانند مسئوليت عواقب آن بر عهده آن‌ها است.
نظرات بینندگان