arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

ناجا: "پهپادها" برای نخستین بار ۱۰۰ خودرو را در کشور جریمه کردند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سردار قاسم رضایی؛ جانشین فرمانده نیروی انتظامی، در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال 1400 مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و پارکهای استان تهران بازدید هوایی کرد.

وی در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده‌ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکلهای وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه‌ها همکاری کرده‌اند، بیان کرد: بحمدالله مردم عزیز مانند سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکلهای ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده‌اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

رضایی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنتهای سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک راهور، ضمن رصد محورهای مواصلاتی کشور، با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در رصد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گفت: امسال برای نخستین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و هوشمند در انجام ماموریتهای محوله تصریح کرد: امسال در ایام نوروز بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

نظرات بینندگان