arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

نوشاد چطور می‌تواند المپیکی شود؟

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اینکه نوشاد چطور می‌تواند به المپیک راه پیدا کند، توضیحاتی را ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در مورد شرایط نیما و نوشاد عالمیان پس از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: این دو بازیکن پس از رقابت‌های انتخابی عازم فرانسه شدند تا در باشگاه‌های خودشان بازی کنند. نیما پس از این که توانست سهمیه را کسب کند، روحیه‌اش خیلی بالاست و در لیگ فرانسه هم دو برد خیلی خوب را کسب کرد. فشار و استرس ورود به المپیک از روی او برداشته شده و راحت‌تر کار می‌کند.

وی در مورد این که تیم ملی تا المپیک چه برنامه‌ای دارد، گفت: تا المپیک مسابقه آن چنانی برگزار نمی‌شود، فقط یک مسابقه در چین قرار است برگزار شود که آن هم شرایط سختی دارد و بازیکنان باید دو هفته قرنطینه شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: به نظر من ارزش ندارد در این رقابت شرکت کنیم، چون خیلی سخت است که بازیکن دو هفته در قرنطینه باشد. دو سه روز در قطر قرنطینه بودیم و نمی‌شد تحمل کرد چه برسد به دو هفته. حتی بازیکنان اروپایی هم معتقد بودند این کار خیلی سخت است و اگر خود چینی‌ها هم دو هفته قرنطینه شوند، ما شرکت می‌کنیم.

لطف الله نسبی با اشاره به این که به دنبال این هستیم اردوهای داخلی را با حضور بازیکنان خارجی برگزار کنیم، گفت: به فدراسیون این پیشنهاد را داده‌ایم که بازیکنان خارجی هم‌سطح یا بالاتر از نوشاد و نیما به ایران بیایند تا با آنها تمرین کنند. یا نیما به کمپ‌های تمرینی در اروپا برود. باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که نوشاد چقدر شانس کسب سهمیه را دارد، گفت: این موضوع به دو عامل بستگی دارد، مسابقات کسب سهمیه المپیک در اروپا و آمریکا و اینکه چه تعداد بازیکن برای المپیک انتخاب شوند. اگر بازیکنانی که سهمیه کسب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند در رنکینگ بالاتر از نوشاد باشند، می‌توان امیدوار بود که این بازیکن هم به المپیک راه پیدا کند.

نظرات بینندگان