arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
دادستان کل کشور:

غصه فراوانی در زمینه مدیریت فضای مجازی در چهره رهبری می‌بینیم / عده‌ای با عملکرد خود در فضای مجازی خون به دل رهبری می‌کنند / امروز گلوله‌های آتشین ضد اخلاق و مذهب در اتاق خواب دختر و پسر شماست

حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم. بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان کل کشور با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم. بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران گفت: ایام خجسته ماه شعبان و عید نوروز را به همه تبریک عرض می‌کنم. به مناسبت تقدیر و تشکر یکی از خدمتگزاران دستگاه قضا، جناب ترکی که قریب ۵ سال سکان‌دار دادسرای نظامی استان تهران بودند و امروز با گذشت ۵ سال با افتخار سنگر را تحویل می‌دهد جمع شدیم و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و انصافا ایشان آن چه را که در توان داشتند در جهت خدمت به دستگاه قضا و نیروهای مسلح تقدیم کردند.

به نوشته ایسنا، دادستان کل کشور گفت: چهره شناخته شده‌ی دیگری در این منصب سکان‌دار می‌شود که چهره شاخصی است و هرچند سابقه خدمت در نیروهای مسلح را ندارند اما حتما شناخت لازم را از دستگاه قضایی و نیروهای مسلح دارند.

منتظری خاطرنشان کرد: به تناسب ارتباط سازمان قضایی نیروهای مسلح با قوای نظامی و انتظامی، این سازمان مسئولیت بسیار سنگین و نقش‌آفرین در نیروهای مسلح داشته و دارند و حلقه ربطی است بین یکی از قوای سه‌گانه با نیروهای مسلح و نقش نیروهای مسلح در اقتدار و امنیت کشور نقش بی‌بدیلی است البته دستگاه‌های دیگر نیز نقش دارند اما نقش نیروهای مسلح بی‌بدیل است و اقتدار کشور به اقتدار نیروهای مسلح وابسته است.

دادستان کل کشور ادامه داد: سلامت و توانمندی نیروهای مسلح از نکات مهم و مورد تاکید فرمانده کل قوا بوده و هست نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح در حفظ و سلامت و پیشگیری هرگونه آسیبی بسیار مهم است. در درمان، پیشگیری بسیار مهم است و در نیروهای مسلح هم پیشگیری بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که بدانید و می‌دانیم که دشمن برای آسیب رساندن به ارکان نظام جمهوری اسلامی به شدت سرمایه‌گذاری می‌کند گفت: این چنین نیست که تصور کنیم دشمن ناامید بازگشته است. دشمن هم به لحاظ علمی توانمند است و هم پشتوانه مالی دارد و تمام توان خود را به کار گرفته که جریانی که در طول ۴۰ سال به مقابله با استکبار پرداخته را از بین ببرد.

منتظری با بیان این‌که دشمن در سه جبهه تلاش می‌کند و کرده است گفت: اول جبهه نظامی است؛ از ترورها تا کودتاها و جنگ تحمیلی ۸ ساله، همه توانش را به کار برد تا نظام را از بین ببرد و تاهمین اواخر بحث گزینه نظامی را مطرح کرده و می‌کند اما دید که نمی‌تواند در نظام جمهوری اسلامی به جهت نیروهای مسلح مقتدر از آن استفاده کند پس گرینه نظامی را مفتضحانه به خاطر اقتدار نیروهای مسلح زیر میز گذاشت. حرف اول اقتدار کشور را نیروهای مسلح می‌زنند و دفاع از کشور به جایی رسیده که دشمن جرئت نمی‌کند از گزینه نظامی علیه کشور استفاده کند و اقتدار نیروهای مسلح از مهم‌ترین چیزهایی است که برای کشور امنیت می‌آورد.

وی افزود: نیروهای مسلح مقتدر جایگاه رفیع خود را بشناسید که می‌شناسید و آن راحفظ کنید و روز به روز بر اقتدار خود بیفزایید این اقتدار و توانمندی مرهون این است که نیروهای مسلح را سالم نگه داریم البته دشمن تلاش می‌کند از منافذی نفوذ کند ممکن است غلط‌های ریزی انجام دهد اما هرگز نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

منتظری با بیان این‌که جبهه دومی که دشمن در آن تلاش می‌کند، جنگ اقتصادی است گفت: دشمن با همه توان به میدان آمده است. از آن سالی که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند آثار جنگ اقتصادی را می‌دیدند. اقتصاد مقاومتی یعنی از درون اقتصادی داشته باشیم که در برابر توطئه‌های دشمن مقاوم باشد و تحریم‌های دشمن جنگ تعریف شده با ابعاد مختلف است. ما باید به نیمه پر و نیمه خالی وضعیت اقتصادی نگاه کنیم و مقام معظم رهبری هم اشاره به نیمه پر کردند اما باید نیمه خالی را هم مورد توجه قرار دهیم.

دادستان کل کشور با بیان این‌که آرایش جنگی اقتصادی که داریم متناسب با جنگ اقتصادی دشمن نیست که آثارش را در جامعه می‌بینیم، گفت: اقشار آسیب‌پذیر به شدت تحت فشار هستند و این ناشی از ضعف مدیریتی مسئولان اقتصادی در جامعه است و اگر مدیران اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی دشمن آرایش مناسبی داشتند امروز شاهد آثار کمتری بودیم.

منتظری با بیان این‌که جبهه دیگری که دشمن به آن حمله می‌کند، جبهه فرهنگی است که همه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و امروز با تمام تشکیلات دشمن به میدان آمده و خانواده، جوانان، فرهنگ دینی ما را مورد هدف قرار داده است و دشمن از همه بسترها استفاده می‌کند که یکی از این بسترها فضای مجازی است که جزو ضروریات زندگی مردم شده است و می‌توان از آن استفاده‌های بسیار خوبی کرد اما خطراتی که از آن متوجه جامعه می‌شود هم بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم و بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است و عده‌ای با عملکرد ضعیف خود در فضای مجازی خون به دل رهبری و مراجع تقلید می‌کنند که باید یک روزی جوابگوی عمل و ترک فعل‌های خود باشند. امروز گلوله‌های آتشین ضد اخلاق و مذهب در اتاق خواب دختر و پسر شما است.

نظرات بینندگان