arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

عراقچی: گفتگوها سازنده بود؛ مذاکره کنندگان در وین می مانند تا در جلسه ی روز جمعه شرکت کنند / گفت‌وگوهای کارشناسی در خصوص رفع تحریم ها و اقدامات برجامی ایران ادامه خواهد داشت

«سید عباس عراقچی»، رئیس هئیت ایرانی در نشست کمیسیون برجام گفت: دور نخست مذاکرات برجام در وین سازنده بود. مذاکره کنندگان در وین خواهند ماند تا جلسه دیگری را در روز جمعه در خصوص برجام داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عراقچی: گفتگوهای وین سازنده بود؛ مذاکره کنندگان در وین می مانند تا در جلسه ی روز جمعه شرکت کنند / گفت‌وگوهای کارشناسی در خصوص رفع تحریم ها و اقدامات برجامی ایران ادامه خواهد داشت«سید عباس عراقچی»‌ معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام از سازنده بودن مذاکرات برجام در وین خبر داد.

به گزارش «انتخاب»؛ رئیس هئیت ایرانی در نشست کمیسیون برجام در گفت‌وگو با شبکه پرس‌تی‌وی گفت: دور نخست مذاکرات برجام در وین سازنده بود. مذاکره کنندگان در وین خواهند ماند تا جلسه دیگری را در روز جمعه در خصوص برجام داشته باشند.

وی افزود: گفت‌وگوهای کارشناسی در وین در خصوص رفع تحریم ها و اقدامات برجامی ایران ادامه خواهد داشت.

عراقچی بیان کرد: هر گونه توافق در خصوص آزادسازی یک میلیارد دلار از پول ایران در ازای توقف غنی‌سازی ۲۰ درصد را رد می‌کنیم.

نظرات بینندگان