arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

دی بروین ۴ سال دیگر با سیتی تمدید کرد

کوین دی بروین هافبک بلژیکی قرارداد خود را با این تیم چهار سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن غیر از پاداش هایی که در بند قرارداد خود با سیتی دارد، هفته ای ۳۰۰ هزار پوند درآمد خواهد داشت تا یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر از حیث درآمد هفتگی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ستاره منچسترسیتی قرارداد خود را با این تیم به مدت ۴ سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش دیلی میل، کوین دی بروین هافبک بلژیکی قرارداد خود را با این تیم چهار سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن غیر از پاداش هایی که در بند قرارداد خود با سیتی دارد، هفته ای ۳۰۰ هزار پوند درآمد خواهد داشت تا یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر از حیث درآمد هفتگی باشد.

در صورتی که دی بروین چهار سال حضور خود در سیتی را به پایان ببرد می تواند در کنار ونسان کمپانی، داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو در زمره بازیکنانی باشد که یک دهه در این تیم حضور دارد.

این بازیکن بعد از تمدید قرارداد خود گفت: بیش از این نمی توانم خوشحال باشم. از زمانی که در سال ۲۰۱۵ با سیتی قرارداد امضا کردم، این تیم مثل خانه من بود و رابطه خیلی خوبی با هواداران، سرمربی و باشگاه داشتم و خیلی خوشحالم که می توانم چهار سال دیگر در تیم باشم. امیدوارم افتخارات زیادی را در این مدت در منچسترسیتی به دست بیاوریم. من ارتباط خوبی با پپ گواردیولا دارم و خوشحالم که روزهای خوبی را زیر نظر او بازی می کنیم و امیدوار هستم به همین روند ادامه دهیم.

بیشترین حقوق دریافتی بین بازیکنان لیگ برتر

داوید دخئا - ۳۷۵،۰۰۰ پوند در هفته

پیر امریک اوبامیانگ - ۳۵۰،۰۰۰ پوند در هفته

کوین دی بروین - ۳۰۰،۰۰۰ پوند (بدون پاداش)

رحیم استرلینگ - ۳۰۰,۰۰۰ پوند در هفته

پل پوگبا - ۲۷۰،۰۰۰ پوند در هفته

آنتونی مارسیال - ۲۵۰،۰۰۰ پوند در هفته

سرخیو آگوئرو - ۲۲۰،۰۰۰ پوند در هفته

محمد صلاح- ۲۲۰،۰۰۰ پوند در هفته

بن چیلول - ۱۹۰،۰۰۰ پوند در هفته

فیرجیل فان دایک - ۱۸۰،۰۰۰ پوند در هفته

نظرات بینندگان