arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

اختلاف خانوادگی در بکران میامی یک کشته بر جا گذاشت

فرمانده انتظامی میامی گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای بکران بخش مرکزی این شهرستان یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی میامی گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای بکران بخش مرکزی این شهرستان یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

سرهنگ حسین عجم  از یک فقره درگیری منجر به قتل بین سه برادر خبر داد و گفت : ۲۲ دقیقه پس از زمان وقوع جرم، عامل این قتل دستگیر شد.

وی ادامه داد: شب گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در روستای بکران منطقه کلاته های شرقی شهرستان میامی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

عجم تصریح کرد: با اعزام ماموران به محل و بررسی های اولیه مشخص شد سه برادر با هم درگیر شدند که یکی از آنها با ضربات چاقو ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه یکی از مصدومان به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت می کند، افزود: اقدامات قانونی و تخصصی پلیس برای دستگیری عامل این جنایت از همان لحظات ابتدایی آغاز شد.

سرهنگ عجم اظهارداشت: با بررسی های اطلاعاتی و به کارگیری فناوری های نوین و جمع آوری اظهارات مردمی ، محل اختفای متهم شناسایی و او در عملیاتی دستگیر شد.

وی از اعتراف صریح متهم خبر داد و با بیان این که اختلاف مالی و خانوادگی علت وقوع این درگیری و در پی وقوع این درگیری برادر کشی بوده ، خاطر نشان کرد : پس از بازجویی و مراحل اداری متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تاکید کرد: مردم اختلافات و دعاوی خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند تا از بروز اینگونه حوادث تلخ و ناگوار که عواقب غیر قابل جبرانی نیز به دنبال دارد پیشگیری شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.


ایرنا

نظرات بینندگان