arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

همکاری نروژ و ایتالیا در توسعه ربات بسته بندی+تصاویر

شرکت توسعه دهنده ربات‌های (هالودی روبوتیکز) و شرکت بسته بندی ایتالیایی (کاپوتلا) با همکاری یکدیگر نوعی ربات انسان نما طراحی کرده اند که در حوزه بسته بندی کالا‌ها فعالیت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت توسعه دهنده ربات‌های (هالودی روبوتیکز) و شرکت بسته بندی ایتالیایی (کاپوتلا) با همکاری یکدیگر نوعی ربات انسان نما طراحی کرده اند که در حوزه بسته بندی کالا‌ها فعالیت می‌کنند.

 

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، این ربات انسان نما برای پر کردن مواد مصرفی مانند پلاستیک و مقوا برای ماشین آلات بسته بندی استفاده خواهد شد.

 ربات بسته بندی

ربات بسته بندی قرار است در سال ۲۰۲۳ آماده تحویل عمده در سطح صنایع شود. به عنوان بخشی از همکاری توسعه، شرکت (آلتو پک) به یک سهامدار اقلیت در  هالودی روبوتیکز،   تبدیل می‌شود. دو شرکت نروژی و ایتالیایی، جزئیات مالی معامله خود  را فاش نکرده اند.

توسعه ربات


جوزپه وزانی، مدیرعامل آلتوپک، می‌گوید. آلتوپک سیستم‌های خودکار بسته بندی مواد غذایی مانند ماکارونی، برنج، کالا‌های منجمد، خوراک دام و ... را طراحی، توسعه و ارائه می‌دهد. او می‌گوید: (ما واقعاً اعتقاد داریم که ربات‌های ما می‌توانند با انجام وظایفی کثیف، خطرناک و کسل کننده، محیط کار را بهبود دهند، بنابراین کارمندان می‌توانند عملکرد‌هایی را که می‌توانند ارزش بیشتری ایجاد کنند اولویت بندی کنند. همکاری با آلتوپک یک مثال عالی برای این امر است).

همکاری نروژ و ایتالیا

برنت بورنیچ، مدیر عامل شرکت هالودی روبوتیک می‌گوید که شرکت وی، سیستم‌های بسته بندی را به ۴۰ کشور مختلف عرضه کرده است و یک مسئله مهم این است که ربات‌ها بتوانند از راه دور در ماشین آلات سرویس کنترل شوند.

شرکت هالودی یک ربات انسان نما تولید کرده است که با استفاده از یک مجموعه دو چرخ حرکت می‌کند و برای کار‌های کار‌های  ادارای بازو‌های متحرک است. این ربات، وظایف از پیش برنامه ریزی شده را با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌دهد.

نظرات بینندگان