arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰

پلیس کرمانشاه ۳۶ کیلوگرم تریاک را در بار خیار کشف کرد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک که در بار خیار جاسازی و به کرمانشاه منتقل شده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک که در بار خیار جاسازی و به کرمانشاه منتقل شده بود، خبر داد.

سرهنگ «سمین فلاحی»  گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله تریاک از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه در پوشش تره بار را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون مورد نظر و با استقرار در میدان بار کرمانشاه آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده حدود ۳۶ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در میان بار خیار جاسازی شده بود، کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از دستگیری سه نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی همچنین از کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال ۹۸ نزدیک به ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ فلاحی ادامه داد: در همین راستا ۲۰۰ هزار حبه قرص روانگردان کشف، ۳۷ باند توزیع مواد مخدر منهدم و ۳۲۱ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری حدود سه هزار و ۳۰۰ خرده فروش در سال قبل، گفت: یک هزار و ۳۰۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.


ایرنا

نظرات بینندگان