arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۰۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

به خاطر خدا؛ به فکر معلمان شرکتی هم باشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بییندگان انتخاب با ارسال متنی آورده است:

با سلام و خسته نباشید
با تشکر از کلیه زحمات شما در امر اطلاع رسانی برای عموم مردم

سر دبیر محترم انتخاب امروز که روز معلم بود اما شما اصلا خبری راجب مشکلات معلمان درج نکردید . شاید مظلوم ترین معلمان ایران معلمان شرکتی باشند که با سابقه تدریس در مدارس دولتی و گذارندن دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با گزینش آموزش و پرورش اخراج شدند !

ابتدا که حاجی بابایی مقصر این کار را دستور مجلس عنوان کرد. بعد که مجلس طی یک سال با ارائه طرح اصلاح ماده 17 معلمان حق تدریس و آموزشیارن و معلمان شرکتی و بررسی کارشناسی این طرح در کمیسیون آموزش و تصویب آن و رای گیری در جهت اولویت طرح مذکور و با داشتن رای بالا وارد دستور کار مجلس از چند هفته قبل کرد اما لابی وزیر با چند نماینده مثل ...و ..که دیگر همگان اسامی آنها را می شناسند نمی گذارند طرح با اینکه در دستور کار مجلس چند هفته ای است که قرار می گیرد اما بررسی و رای گیری نشود !! آخر چرا ظلم تا کجا ؟؟ شما را به خدا از نمایندگان بخواهید به فکر همه جوانان مخصوصا معلمان شرکتی باشند . مجلس هشتم رو به پایان است و وقتی چندانی نمانده .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
8
آقای وزیر که گفتند ما دیگر معلم شرکتی نداریم ! شاید مانند همان قضیه مستضعفین است که می خواستند کاری کنند که دیگر مستضعف نداشته باشیم.
مجتبی اکرامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
1
7
تو رو خدا نمایندگان دلسوز به فکر معلمین حق تدریس و آموزشیاران و شرکتی هایی که ناجوانمردانه اخراج کردند باشید حالا که طرح به طور کارشناسی در کمیسیون آموزش تصویب شده و با رای بالا در دستور کار مجلس قرار گرفته ان شاالله بررسی شود . من هم با برخی نمایندگان تلفنی موفق شدم صحبت کنم اظهار کردند بعضی نمایندگان از دوستان وزیر کارشکنی می کنند و بار ها تذکر داده اند و قول داده اند مشکل همه گروه ها 17 اردیبهشت بررسی شود .
محسن کریمی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
5
49
دوست عزیز از معلمان شرکتی اومدن آزمون الکی در مقطع ابتدایی گرفتند در صورتی که معلمی در هنرستان فنی تدریس می کرده !!اونوقت وزیر گفته اینا بیسواد هستند و نمره نیاوردند . من با مدرک مهندسی از دانشگاه دولتی چطور باید رشته ابتدایی قبول شوم ! در حالیکه ما 3 سال با موفقیت تدریس کردیم دوره ضمن خدمت گذرانده بودیم الان شاگردان ما در دانشگاه تحصیل می کنند . وزیر دنبال بهانه بود معلمان شرکتی اخراج کند حالا با چسباندن انواع تهمت و افترا به معلمان زحمت کش شرکتی که حقشون جذب بود نه اخراج .بعد که کمیسیون آموزش مجلس متوجه شد اشتباه شده همونطور که تو نامه دوست خوبمون اومده ماده اصلاحی 17 داده ولی معلوم نیست چرا با اینکه اولویت طرح رای آورده تو صحن رای گیری نمیشه !! از شما خواهش می کنیم با نمایندگان تماس بگیرید تا این طرح بررسی شود مشکل جوانان تحصیلکرده حل شود سن خیلی ها از سر کار رفتن در ارگانها دیگر گذشته و به هر جا مراجعه بشه میگن این چند سال کدوم اداره بودید حالا به همان جا بروید .
بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
9
نگران نباشید هستند نمایندگان دلسوزی که به مشکل شما رسیدگی کنند . حاج بابایی اومد مشکل حل کنه بیشتر بدتر شده .جدیدا بیمه طلایی بازنشسته ها قطع شده ! هر جا رجوع می کنیم می گویند قبول نیست .!! ولی شهامت سایت انتخاب در درج این خبر ستودنی است . هرچند واقعیت موضوع همینه خواه تلخ باشد.
دل شكسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
7
ربه خدا يكي به داد ما معلمهاي شركتي برسه ما به عشق تدريس وارد اين شغل شديم اما وزير تمام ارزوهاي ما را خراب كرد رشته ما دبيري زبان انگليسي است با وجود نياز شديد به اين رشته در منطقه ما مارا بيرون كردند ليسانس معارف را اوردند به جاي ما تدريس كنه ايا اين كجاش عدالته
Reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
13
15
با همه ارادت و به عنوان یک معلم می گویم
که از اول هم قرار نبود که این ها استخدام شوند و این گندی بود که وزیر قبلی آقای احمدی زد
آخه فرق یک معلم دوره دیده در تربیت معلم با یک تازه وارد هیچی نیست؟
بوده اند از همین معلمین به اصطلاح شرکتی که در 2 ماه کتاب ریاضی اول را تمام کرده و می گفتند حالا چه کار کنیم و بسیاری از ایرادات دیگر ؟؟؟؟؟
حالا باید به خاطر اشتباه وزیر قبلی به این اشتباه امتحان دهیم
از طرفی چون فقط در دوره ابتدایی کمبود معلم داریم
نمی توانند این بنده های خدا را در رشته های تخصصی خودشان به کار گیرند و از طرفی هم این ها با یک سال کار مدعی استخدام هستند
حالا چه کسی باید جوابگو باشد
آیا سزا نیست که همان آقای احمدی جواب این ها را بدهد و به اشتباه خود اعتراف کند
یا در این مملکت آزمایش هر خطایی مجاز است و باز خواستی ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
1
7
دوست عزیز معلمان شرکتی 90 درصد از 2 سال به بالا سابقه تدریس دارند .در ضمن دانشجویان تربیت معلم فقط درس و تئوری سر کار دارند تا بعد بروند سر کار اما معلمان شرکتی واقعی در مدارس تدریس کردند و اصلا هم اینطور نبوده که از عهده کار بر نیامده باشند .شما بهتر است گزارش کارشناسی کمیسیون آموزش که جدیدا تصویب شده را مطالعه بفرمایید که در آن بطور شفاف بیان شده معلمان شرکتی دارای مدرک تحصیلی معتبر دانشگاهی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشند و همه در رشته تخصصی خود دارای مهارت لازم و دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را دیده اند و باید به مدارس بر گردند . در ضمن چرا جوانان تحصیل کرده باید قربانی دعواهای سیاسی عده ای بین دولت و وزرا وقت شوند ؟؟!! کجا دنیا سراغ دارید معلم باسابقه تدریس اخراج کنند !! اینکه 2 سال پیش آقای حاج بابایی با فشار بر مجلس آزمونی را برگزار کرد و یک عده با مدارک نامربوط یک شبه معلم شدند و سر کلاس رفتند بدون هیچ دوره و سابقه ای خوب بود ؟؟؟ برادر من که با نام رضا نظر نوشتی الکی ننویس . با تشکر از سردبیر انتخاب.
معلم
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
8
واقعا متشکرم از سایت خبری انتخاب ..واقعا شعار انتخاب برازنده شماست
ضمن تبریک روز معلم به همه ملت ایران مخصوصا همکاران و اساتید محترم ایران زمین
اما دوستان عزیز معلمین حق تدریس و آموزشیاران و شرکتی اخراج شده به حرف این و آن گوش نکنید. مخصوصا کسانی که مغرضانه می نویسند . و باز مخصوصا معلمین شرکتی چون من در هنرستان از نزدیک با این دوستان کار کردم بچه هایی خوب با تحصیلات کامل و بروز .خیلی از این معلمان در مناطق دور افتاده خدمت کردند با کمترین چشم داشت و حقوق .بالاخره قسمت اینا معلمی بوده خدا قرار داده من و شما چیکاره ایم ! حالا هم هر چی بوده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طرح اصلاح ماده 17 تصویب کرده طرح هم در دستور کار قرار گرفته ان شاالله با پیگیری همه و با کمک نمایندگان مردمی درد کشیده طرح با رای بالا تصویب میشه . با نماینده ها در تماس باشید .مجلس 17 اردیبهشت دوباره شروع میشه.
نظرات بینندگان