arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

واکنش علی مطهری به دست داشتن اسرائیل در حادثه نیروگاه هسته ای نطنز: پاسخ آنها را باید سر جای خودش داد

علی مطهری گفت: اسرائیل به دنبال آن است که مذاکرات وین متوقف شود؛ پاسخ آنها را باید سر جای خودش داد زیرا خیلی به این رژیم بدهکار هستیم. رابطه با آمریکا به سود کشور است و این شرایط موجود به سود اسرائیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مطهری گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که مذاکرات وین متوقف شود؛ پاسخ آنها را باید سر جای خودش داد زیرا خیلی به این رژیم بدهکار هستیم.

 علی مطهری نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و نامزد ریاست جمهوری سیزدهم، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به سیاست خارجی این روزهای کشورمان گفت: باید یک تغییری در سیاست کشور داشته باشیم زیرا در میان کشورهای اسلامی و دنیا منزوی هستیم. چرا نباید با اکثر کشورهای دنیا رابطه داشته باشیم و نتوانیم آنها را جذب کنیم. اینکه نفوذی بین کشورهای اسلامی نداشته باشیم درست نیست و باید روابط مان با غرب هم درست شود. رابطه با آمریکا به سود کشور است و این شرایط موجود به سود رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: یک عده مذاکره را به معنای تسلیم می دانند که درست نیست و باید آن را درست کنیم. این که روابط را در چین و روسیه ببینیم درست نیست. ۸۰ درصد روابط کشور با ۶ کشور است و این به آن معناست که با دیگر کشورها رابطه نداریم.

نظرات بینندگان