arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
احتمال تعطیلی مترو؛

مدیرعامل مترو: تصمیم تعطیلی با ما نیست / شهروندان سفرهایشان را مدیریت کنند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران‌ درباره احتمال تعطیلی مترو به دلیل شرایط قرمز و فرا قرمز گفت: این موضوع باید توسط ستاد ملی کرونا به تصویب برسد اما به هر حال بسیاری از شهروندان برای رسیدن به محل کارشان نیاز به استفاده از مترو دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل مترو: تصمیم تعطیلی با ما نیست / شهروندان سفرهایشان را مدیریت کنندفارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران‌ درباره احتمال تعطیلی مترو به دلیل شرایط قرمز و فرا قرمز گفت: این موضوع باید توسط ستاد ملی کرونا به تصویب برسد اما به هر حال بسیاری از شهروندان برای رسیدن به محل کارشان نیاز به استفاده از مترو دارند.

فرنوش نوبخت افزود: آمار مسافران پایتخت همزمان با اجرای محدودیت‌های تردد در سطح پایتخت کاهش یافته و به ۶۴۵ هزار نفر در روز رسیده است.

او ادامه داد:در یک سال گذشته با انتشار ویروس کرونا علاوه بر ارائه خدمات ریلی در جهت حفظ سلامت مسافران در برابر این ویروس اقدامات پیشگیرانه مختلفی انجام شده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از تمامی ظرفیت ها تلاش کرده ایم که سلامت مسافران را تامین کنیم. در همین راستا ‌ اصلاح سناریوی هواسازها جهت تهویه فعال هوای ایستگاه‌ها و قطارها ‌ ضدعفونی روزانه ۳ نوبت واگن‌ها، هندریل پله‌های برقی، پله‌های ثابت، صندلی‌ها ‌ گیت‌ها و دستگاه‌های شارژ بلیت مسافری و همه تجهیزات موجود در ایستگاه‌ها از اقداماتی است که درجهت حفظ سلامت شهروندان ومسافران مترو انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه ما با همان ظرفیت قبلی در مترو تهران مشغول فعالیت هستیم از شهروندان خواست سفرهایشان را مدیریت کنند و حتی‌المقدور در ساعات پیک با مترو تردد نکنند.

نوبخت گفت:همواره تمام سعی خود را در ارائه خدمات سریع، ایمن به شهروندان و مسافران و جلب رضایت حداکثری آنها به کار گرفته‌ایم و حتی در این روزهای سخت که موج جدیدی از بیماری نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده در تلاش هستیم تا سفری ایمن را برای شهروندان رقم بزنیم.

به گفته او سرفاصله حرکت قطارها در حال حاضر مشابه قبل و البته کاهش یافته و در بسیاری از خطوط به سه و سه و نیم دقیقه رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره ‌تصاویری که در فضای مجازی از شلوغی بیش از اندازه ایستگاه‌های مترو منتشر شده است، ‌ گفت: این شلوغی ها مربوط به ایستگاه‌های تقاطعی مانند دروازه‌دولت، صادقیه، تئاتر شهر و امام خمینی است که همیشه شلوغ بوده و ارتباطی با شرایط کرونا و غیر کرونا ندارد.

نظرات بینندگان