arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/سه شنبه 12 اردیبهشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 12 اردیبهشت:

کیهان: "نسیم بیداری" عکس خاتمی را منتشر کرد، توقیف شد/ خاتمی دو راه دارد
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۹
تیم فوتبال پرسپولیس با ارایه یک بازی ضعیف برابر الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی شکست خورد.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
نماینده مجلس:
ستار هدایت‌خواه، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی گفت: ابتذال کنونی در سینمای ایران نتیجه اقدامات و برنامه‌های برجای مانده از دوران اصلاحات است.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تأكيد قرآن، اسلام و ائمه معصوم را حركت بر مبناي اعتدال خواند و با بيان اينكه پس از انقلاب از افراط و تفريط بسيار ضربه خورده‌ايم، گفت: بسياري از كساني كه افراط‌گونه فكر و عمل مي كنند، ممكن است نياتي خوب در رسيدن زود و سريع به اهداف داشته باشند، اما بايد توجه داشته باشند كه راه درست حركت معتدلانه و پيوسته و بدون عجله به سمت اعتلاي كشور و وحدت اقشار گوناگون مردم است.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
قطع شبکه ارتباطی داخلی (اینترانت) شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در پی حمله سایبری هفته گذشته همچنان ادامه دارد و سایت برخی شرکتها مثل شرکت ملی گاز هنوز قابل دسترسی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
در حالی که "انتخاب" پیشتر از "واکنش قاطعانه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مورد عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری" حبر داده بود؛ الحیات نوشت: در صورت حضور سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری، آشتی و وحدت ملی در ایران ایجاد خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس شورای اسلامی مصوبه جنجالی ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل در زیرمجموعه‌های دولتی را لغو و به دولت اعلام کرد که در صورت عدم اجرا، رئیس مجلس آن را ابلاغ خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
سی ان ان ادعا کرد؛
بهترین راه برای ارزیابی طرز تفکر بن لادن و وضعیت القاعده توسط مورخان ، بررسی و مطالعه ی 6 هزار سند رهبر سابق القاعده است که در خانه اش در ابوتاآباد کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۸
نظرات بینندگان