arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

پنج دانشگاه علوم پزشکي ايران صاحب رتبه جهاني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پنج دانشگاه علوم پزشکی ایران رتبه خوب جهانی دارند .
معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سیزدهمین همایش های آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره شهید مطهری در ساری با اشاره به اینکه رتبه علمی ایران در دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته است گفت: ایران دهه اخیر رتبه نخست را در شتاب های علمی و چاپ مقالات معتبر جهانی به خود اختصاص داده است .
محققی جایگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در سطح بین المللی را بسیار مطلوب بیان کرد و افزود : پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور (تهران / شهید بهشتی / شیراز / اصفهان و مشهد ) در بین 500 دانشگاه برتر کشور قرار دارند .
ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با اشاره به اینکه در هزار و 400 نخبه علمی از تمامی دانشگاه علوم پزشکی کشور در این همایش حضور پیدا کردند افزود : 59 فرایند در میان 552 فرایند ارسالی به این همایش برتر انتخاب شدند .
در حاشیه این همایش ملی از تندیس حکیم طبری استاد علم و اخلاق هم که از سال 180 هجری قمری تا سده 300 در مازندران زندگی می کرد رونمایی شد .
همچنین برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای نخبگان علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور از برنامه هایی بود که در حاشیه این همایش برگزار شد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
M
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
8
کذب محض.تنها دانشگاه تهران با رتبه388
بین 500 دانشگاه اول دنیاست.دانشگاه شهید بهشتی رتبه2773 شیراز1379 علوم پزشکی شیراز1666
و اصفهان و مشهد بالای 1300 هستند.منبعhttp://www.4icu.org/ir/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
4
آخه M عزیز این آقایون به خاطر سطح سواد علمی بالا فرصت ندارن متوجه بشن که مردم منتظر آمار این حضرات نیستند و خودشون آنلاین از منابع اصلی اطلاات رو میگیرن. این آقایون فکر میکنن عهد کالسکه و چاپار هستش و اطلاعات اصلا به ایران نمیرسه. متاسفم براشون اما ازشون انتظار دیگری هم ندارم چون ایشون تنها یک معاون وزیر دولت دهم هستند و وقتی ما اصلی ترین آمارمون ماجراست از این دست آمار که دیگه....
نظرات بینندگان