arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

سونی گزینه ذخیره سازی گسترده USB را به پلی استیشن ۵ اضافه کرد

شرکت سونی اولین به روزرسانی بزرگ نرم افزاری کنسول پلی استیشن ۵ را فردا انجام می‌دهد و این به روزرسانی دارای چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی فضای ذخیره سازی USB است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سونی اولین به روزرسانی بزرگ نرم افزاری کنسول پلی استیشن ۵ را فردا انجام می‌دهد و این به روزرسانی دارای چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی فضای ذخیره سازی USB است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سونی گزینه ذخیره سازی گسترده USB را برای پلی استیشن ۵ اضافه می‌کند با استفاده از این ویژگی، بازیکنان می‌توانند بازی‌های خود را از PS۵ به یک دستگاه ذخیره سازی USB متصل منتقل کنند.

در واقع شما قادر به انجام بازی از روی درایو نخواهید بود بلکه فقط از آن برای بایگانی استفاده می‌کنید. اگر در آینده به بازی احتیاج دارید، انتقال آن از درایو بسیار سریعتر از بارگیری مجدد آن است.

 

سونی

مدتی است که این ویژگی در کنسول‌های PS۴ موجود است و حتی می‌توانند بازی را مستقیماً از روی درایو خارجی اجرا کنند. حتی PS۵ اجازه انتقال و پخش عناوین PS۴ را از یک درایو خارجی می‌دهد. فقط عناوین بومی PS۵ بودند که قبل از این به روزرسانی قابل انتقال نبودند.


ویژگی مهم دیگر، اشتراک متقابل Share Play است. اکنون، دارندگان PS۵ می‌توانند دوستان صاحب PS۴ خود را دعوت کنند تا در یک بازی به آن‌ها بپیوندند، این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بازیکن PS۴ در کنار شما، بازی کنند.

 پلی استیشن ۵

همچنین می‌توانید صفحه نمایش خود را  به اشتراک بگذارید. دو ویژگی اول نیاز به اشتراک PlayStation Plus دارد، اما ویژگی سوم رایگان است. اکنون مجموعه‌ای از جلسات بازی دوستانه دوست شما در هر دو کنسول PS۵ و PS۴ ظاهر می‌شود که یافتن و پیوستن به بازی‌ها را آسان‌تر می‌کند.

 پلی استیشن ۵

از دیگر تغییرات می‌توان به بهبود Game Base برای سهولت تعویض بین دوستان و طرفین، امکان غیرفعال کردن سریع گپ بازی یا تنظیم میزان صدای سایر بازیکنان، به روزرسانی‌های قبل از بارگیری برای بازی‌ها (در صورت فعال بودن توسط توسعه دهنده) و توانایی محدود کردن عکس‌های صفحه‌ای اتوماتیک اشاره کرد.

سونی


سونی همچنین تغییراتی را در برنامه پلی استیشن برای iOS و اندروید اعلام کرد که در هفته‌های آینده ارائه می‌شود. این موارد شامل امکان پیوستن به یک جلسه چند نفره در PS۵ از برنامه، مدیریت ذخیره کنسول PS۵ شما، مقایسه مجموعه‌های تروفی با دوستان و مرتب سازی و فیلتر کردن محصولات نشان داده شده در فروشگاه پلی استیشن است.

نظرات بینندگان