arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

نامزد انتخابات سوریه ترور شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

گروهک‌های مسلح سوریه با هدف تخریب هرگونه اقدام اصلاحگرایانه در سوریه و ناکام گذاشتن هر اقدامی از جمله طرح عنان برای حل بحران، به ترور نامزدان انتخابات پارلمانی این کشور روی آوردند و یک نامزد را ترور کردند.

 

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش کرد که گروهک‌های مسلح در ادامه اقدامات تخریبی خود و ممانعت از حل بحران، به ترور نامزدان انتخابات پارلمانی روی آورده‌اند.

سانا گزارش کرد: در اقدامی تروریستی جدید و هدف گرفته شدن نخبگان ملی، گروهکی مسلح امروز نامزد لیست اتحاد ملی انتخابات پارلمانی را در درعا ترور کردند.

سانا اعلام کرد که فرد ترور شده عبدالحمید حسن الطه نامزد انتخابات پارلمانی در شهر جنوبی درعا است که در میدان بصری ترور شد و به شهادت رسید.

این ترورهای با هدف بر هم زدن امنیت سوریه و نابود کردن هر راهکاری برای حل سیاسی بحران سوریه است چرا که عربستان، ترکیه و قطر با حمایت آمریکا بشدت از گروهک‌های مسلح و اقدامات آنان در سوریه حمایت می‌کنند و راهکار سیاسی برای بحران سوریه را به این دلیل که اکثریت قاطع مردم سوریه از نظام خود حمایت می‌کنند، به زیان خود می‌بینند.

پیش از این در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) نیز یکی دیگر از نامزدان انتخابات پارلمانی ربوده شده بود. وی محمد اسماعیل نامزد انتخابات پارلمانی سوریه در استان ادلب بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
1
26
به شهادت رسيد؟! حكومت بشار اسد اصلا مذهبي نيست كه كشته هاش شهيد باشن!
نظرات بینندگان