arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

آخرین وضعیت «رضا داودنژاد» و «ایرج قادری»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون برای پیوند کبد امروز بعدازظهر به بیمارستانی در شیراز منتقل می‌شود.

«مهدی احمدی» تهیه‌کننده سینمای ایران گفت: وضعیت جمسانی داودنژاد ثبات ندارد و پزشکان تشخیص دادند که پیوند کبد صورت گیرد. کارهای انتقال وی به بیمارستان شیراز در حال انجام است و به احتمال زیاد امروز بعدازظهر به بیمارستان نیازی شیراز برای پیوند کبد منتقل می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که ‌شرایط برای انتقال وی به بیمارستان شیراز مناسب است، گفت: پرواز باید با شرایط پزشکی مناسب و مجهز برای وی صورت گیرد که پدر همسرش در پی فراهم آوردن شرایط مناسب برای پرواز اوست و امیدواریم بعدازظهر به بیمارستان شیراز منتقل شده و عمل پیوند کبد انجام شود.

احمدی درباره وضعیت جسمانی ایرج قادری گفت: متاسفانه وضعیت جمسانی مناسبی ندارد و تنها نیاز به دعا دارد.

وی در خاتمه افزود: نامه بیمه تکمیلی ایرج قادری را به بیمارستان ارایه دادیم و برای رضا داودنژاد هم که نه سابقه بیمه تامین اجتماعی و نه سابقه بیمه تکمیلی داشته است به دستور سازمان سینمایی کشور و با همت آقای شجاعی (صندوق حمایت از هنرمندان) انجام شد. قرار است هزینه‌های بیمارستان وی از سوی صندوق حمایت از هنرمندان تامین شود که باید در اینجا از حمایت سازمان سینمایی، آقای میرعلایی  و همکاری بی دریغ صندوق حمایت از هنرمندان تشکر کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برديا اميني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
24
خداوند انشاءالله هردو را و كليه مريضان را شفا دهد. در ضمن بيمارستان (نيازي ) نيست و بيمارستان ( نمازي ) در شيراز است.
يك توصيه: شايسته است اگر ارگان يا نهاد يا سازماني در اين موارد گامي بر ميدارد ( كه اي كاش در مملكت اسلامي اين موارد نبود) و كمكي ميكند و يا مثلا در خصوص هزينه هاي بيمارستاني اقدامي ميكند آن را رسانه اي نميكرد. خانواده ها بخصوص آنها كه به عللي در جامعه شناخته شده هستند شايد مايل نباشند . اگر براي رضاي خداست كه پنهان باشد بهتر است. حالا هر كسي ميخواهد نمايش دهد كه من كمك كرده ام و من دستور داده ام.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
16
بیمارستان نمازی شیراز نه نیازی کاکو جون!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
8
لطفا عکسشان را بگذارید.
نظرات بینندگان