arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

دولت: جرايم سنگينی براي گرانفروشان در نظر داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران درباره گرانی‌های اخیر و برنامه‌های استانداری برای تنظیم قیمت بازار از جرایم سنگین برای گرانفروشان خبرداد.

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، مرتضي تمدن افزود: عده‌ای در بحث شیر و لبنیات مرتکب تخلف شدند که جرایم سنگینی را برای آنها وضع کردیم و محکم هم ایستادیم و دومین مرحله برخورد با کسانی که در بحث عرضه شیر و فرآورده های لبنی به مردم اجحاف کردند از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.
 
وی افزود: مقادیر قابل توجهی از اقلام پرمصرف از جمله گوشت، شیر خشک که نیاز مصارف صنعتی و کارخانجات است بزودی وارد بازار می‌شود همچنین با توجه به اینکه بخش زیادی از نیاز ارزی واردکنندگان کالا تامین شده این برنامه‌ها بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
استاندار تهران تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که بازار خودش را پیدا خواهد کرد و در شرایط تعادل قرار می گیرد و متناسب با واقعیت عرضه وتقاضا قیمت‌ها متعادل می‌شود.
 
وي خاطرنشان کرد: تنظیم بازار وظیفه دارد از نظر نظارت و بازرسی و تنظیم اقلام پرمصرف مردم، بازار را پایش کند و در تهران بنا داریم برای کمک به اقلام پر مصرف شهروندان 22 نمایشگاه عرضه کالا را در مناطق 22 گانه از 20 اردیبهشت‌ماه راه‌اندازی کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
3
از دولت گرونفروشتر و کم فروشترم مگه داریم؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
2
گوشمون ازین حرفا پر شده. همون کاری که واسه تک نرخی کردن ارز انجام دادید نشون داد که چه کاره اید. بی...
نظرات بینندگان