arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

وفادارترین طرفدار گوشی‌های ال جی با ۹۰ تلفن هوشمند

اگرچه ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است، اما به نظر می‌رسد که برای برخی کاربران، گوشی‌های ال جی همچنان محبوب و دوست داشتنی محسوب می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگرچه ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است، اما به نظر می‌رسد که برای برخی کاربران، گوشی‌های ال جی همچنان محبوب و دوست داشتنی محسوب می‌شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ریو هیون سو، اهل کره جنوبی می‌گوید که هرگز دست از تلفن‌های هوشمند ال جی نخواهد کشید که طی سال‌های گذشته خریداری کرده است.

این واقعیت که ال جی دیگر هیچ تلفن هوشمندی تولید نخواهد کرد برای آقای ریو بی معناست، ریو ۵۳ ساله طی بیش از ۲۳ سال گذشته، بیش از ۹۰ تلفن هوشمند ال جی جمع آوری کرده است. اما اکنون، ال جی از تجارت تلفن‌های هوشمند خارج شده است، ریو هیون، خود را "دیوانه تلفن‌های ال جی" می‌نامد و می‌گوید که عاشق گوشی‌های این برند است.

به نظر می‌رسد آقای هیو بیش از هر هواداری فداکار است، وی گفت که کیفیت صوتی گوشی‌های هوشمند و طراحی این گوشی‌ها برای وی بسیار جذاب بوده اند. ریو یک اتاق ویژه برای همه تلفن‌های هوشمند خود به همراه قطعات و ابزار‌هایی برای تعمیر آن‌ها در محل اقامت خود در آنیانگ، جنوب سئول دارد.

 

گوشی‌های ال جی

ال جی تصمیم گرفته است که به دلیل افت شدید درآمد، تجارت تلفن‌های هوشمند خود را تعطیل کند. فروش گوشی‌های هوشمند ال جی از جمله Wing، Velvet، Q، سری W و K، تا زمان موجودی کالا ادامه خواهد داشت. این شرکت هیچ تلفن هوشمند جدیدی تولید نخواهد کرد.

ریو، که یکی از طرفداران پر و پا قرص ال جی است، گفت که این شرکت متحمل ضرر شد، زیرا مشغول تطبیق با رقابت بدون توجه زیاد به کیفیت دستگاه‌های خود بود. وی گفت: "من فکر می‌کنم آن‌ها برای رقابت سرعت (با سامسونگ) عجله داشتند و کیفیت را فدا کردند ... (و) برای سرپوش گذاشتن بر روی این موضوع، شرکت بیش از حد روی طراحی و سایر کار‌ها تمرکز داشت. "

ریو حتی تلفن‌های ال جی خود را با دوستی مقایسه کرد که زندگی و زندگی پر فراز و نشیبی با او داشته است.

نظرات بینندگان