arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
خطیب زاده:

وزیر خارجه پاکستان روز چهارشنبه به تهران می‌آید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۷ فروردین گفت‌وگوی تلفنی آقای ظریف با همتای افغانستانی را داشتیم. همچنین سفر وزیر خارجه صربستان به ایران را داشتیم که ملاقات و جلسه مشترک دوجانبه در روز شنبه با وزیر خارجه ایران برگزار شد. دیروز نیز آقای ظریف سفر خودشان را به اندونزی آغاز کردند. روز چهارشنبه نیز میزبان وزیر خارجه پاکستان خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه روز چهارشنبه میزبان همتای پاکستانی خود خواهند بود.

سعید خطیب زاده در نشست خبری خود با تبریک روز ارتش گفت: ارتش ستون استواری برای امنیت کشور بوده و همواره در کنار سیاست خارجی قرار داشته است.

وی همچنین با گرامی‌داشت روز سعدی با اشاره به گاه شماره وزارت امور خارجه در هفته گذشته اظهار داشت: ۲۳ فروردین دیدار دکتر ظریف با مشاور امنیت ملی عراق را داشتیم. روز سه‌شنبه سفر آقای لاوروف به ایران سفر کردند و دیدار دوجانبه با آقای ظریف و امضای تفاهم نامه دوجانبه برای ایجاد مراکز فرهنگی را داشتیم. همچنین آقای لاوروف با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات داشتند. روز پنجشنبه ۲۶ فروردین آغاز دور بعدی کمیسیون فصلی برجام را در وین داشتیم که تا همین امروز نیز ادامه دارد. کارگروه‌های رفع تحریم‌ها و همچنین دو جلسه کمیسیون مشترک برجام در حال انجام است.

خطیب زاده افزود: ۲۷ فروردین گفت‌وگوی تلفنی آقای ظریف با همتای افغانستانی را داشتیم. همچنین سفر وزیر خارجه صربستان به ایران را داشتیم که ملاقات و جلسه مشترک دوجانبه در روز شنبه با وزیر خارجه ایران برگزار شد. دیروز نیز آقای ظریف سفر خودشان را به اندونزی آغاز کردند. روز چهارشنبه نیز میزبان وزیر خارجه پاکستان خواهیم بود.

نظرات بینندگان