arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

کشف ۱۰ میلیارد ریال داروی کرونایی قاچاق در سردشت

روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی از کشف داروهای کرونایی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سردشت خبر داد. این اطلاعیه همچنین از به هلاکت رساندن یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط خبر داده و آورده است: یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدتها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی از کشف داروهای کرونایی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سردشت خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضایی دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: از این قاچاقچی که قصد داشت محموله داروهای کمیاب کرونا را به شمال عراق قاچاق کند ، ۲۹ هزار و ۳۷۳ قلم شامل ۲۲ نوع داروی کمیاب کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه همچنین از به هلاکت رساندن یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط خبر داده و آورده است: یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدتها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

در ادامه این اطلاعیه اظهار شده است: این شرور تروریست در آخرین اقدام ضد امنیتی خود با هدف اخاذی با سلاح جنگی به چند باب مغازه تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت عمومی در منطقه شده بود.

سردشت در جنوب و شوط در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

نظرات بینندگان