arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

پاکسازی پایتخت از تبلیغات انتخاباتی طی 48 ساعت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: 6 هزار نیروی خدمات شهری ظرف 48 ساعت پایتخت را از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی می‌کنند .

مجتبی عبدالهی درگفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به حجم تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت گفت:3 هزار 500 سازه تبلیغاتی موقت در سطح شهر به منظور نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم نصب شده بود . همچنین 10 هزار متر مربع داربست بنرهای سفید نیز برای استفاده تبلیغاتی کاندیدا ها و لیست های انتخاباتی پیش بینی شده بود .

وی ادامه داد: با وجود چنین فضای گسترده ای برای تبلیغات باز هم نامزد های انتخاباتی و طرفدارانشان از مکانهایی غیر از محل های مشخص شده استفاده کردند و اقلام تبلیغاتی خود را بر روی هر دیوار و محلی نصب کردند .

معاون شهردار تهران با بیان این که به منظور همراهی هر چه بیشتر هیچ اعتراض و نقدی به این حرکت ها نداشته ایم گفت: اما انتظار می رفت مکان های مشخص شده بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت .

عبداللهی با بیان این که پس از پایان انتخابات بیش از 6 هزار نفر از نیروهای خدمات شهری در مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به پاکسازی شهر ار فضاهای تبلیغاتی می کنند گفت: بیش از 250 واتر جت و 120 خودروی نیسان که مجهز به دستگاههای پاکسازی است ظرف حدکثر 24 تا48 ساعت تمامی اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس نهم را از سطح شهر پاکسازی و شهر را به حالت اولیه باز می گردانند.

وی با اشاره به افزایش تبلیغات انتخاباتی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی گفت: چهارشنبه شب به دلیل پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی حجم تبلیغات بسیار بیشتر بود که نیروهای خدمات شهری آمادگی نظافت سطح خیابان ها را داشتند.
نظرات بینندگان