arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

لیونل مسي رکورد گرد مولر را شکست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اف ث بارسلونای اسپانیا روز چهارشنبه موفق شد در بازی برابر مالاگا در ورزشگاه نیوکمپ رکورد شصت و هفت گل در یک فصل را که در اختیار گرد مولر آلمانی بود، بشکند.

گرد مولر در فصل هزار و نهصد و هفتاد و دو- هفتاد و سه موفق شده بود با پیراهن تیم بایرن مونیخ آلمان در مسابقات مختلف شصت و هفت گل برای تیمش به ثمر برساند.

اما مهاجم آرژانتینی بارسلونا روز چهارشنبه در بازی برابر مالاگا دو گل در دقایق سی و پنج و پنجاه و نه از روی نقطه پنالتی و یک گل نیز در دقیقه شصت و چهار وارد دروازه حریف کرد و به این ترتیب تعداد گلهای زده خود را در کل بازیهای این فصل برای کاتالانها به شصت و هشت رساند و موفق شد رکورد گرد مولر آلمانی را که در دهه هفتاد به کابوس دروازه بانهای اروپایی تبدیل شده بود، بشکند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، لیونل مسی در این فصل در لالیگا چهل و شش گل به ثمر رسانده است در حالی که رقیب جدی او کریستین رونالدو، مهاجم رئال مادرید، چهل و چهار گل زده است. رئال مادرید شب گذشته در برابر اتلتیکو بیلبائو با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و قهرمانی خود را در این فصل قطعی کرد. رونالدو در این بازی یک گل به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
1
21
لیونل مسی منظورته؟
نظرات بینندگان