arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

انفجار مخزن اکسیژن در هند بیماران کرونا را به کام مرگ کشاند

انفجار یک مخزن اکسیژن در بیمارستانی در ناشیک هند منجر به کشته شدن ۲۲ بیمار کرونا شد  که تحت درمان با دستگاه ونتیلاتور بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انفجار یک مخزن اکسیژن در بیمارستانی در ناشیک هند منجر به کشته شدن ۲۲ بیمار کرونا شد  که تحت درمان با دستگاه ونتیلاتور بودند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، یک مقام محلی گفت که بیماران "به دلیل قطع جریان اکسیژن" درگذشتند. هند برای درمان بیماران در حال مبارزه با ویروس کرونا دچار کمبود اکسیژن است.

انفجار مخزن اکسیژن

خبر‌های  تلویزیونی NDTV هند گزارش داد که آن‌ها روز چهارشنبه در بیمارستان ذاکر حسین در شهر ناشیک، در استان ماهاراشترا غربی کشته شدند. سورج ماندره، یک  مقام محلی، به NDTV گفت: "طبق اطلاعات فعلی، ۲۲ نفر به دلیل قطع شدن اکسیژن در بیمارستان شهرداری ذاکر حسین کشته شده اند. نشت در مخزن اکسیژنی که اکسیژن این بیماران را تأمین می‌کرد باعث این رویداد شد. "

هند در حال حاضر با شیوع عظیم ویروس کرونا مبارزه می‌کند و بیش از ۲۰۰ هزار مورد ابتلا در روز را برای هفت روز متوالی گزارش کرده است. طبق داده‌های دانشگاه جان هاپکینز، از روز چهارشنبه، این کشور بیش از ۱۵.۶ میلیون مورد را ثبت کرده است. بیمارستان‌ها همچنین از کمبود اکسیژن زیاد خبر می‌دهند.

نظرات بینندگان