arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

قدردانی فرمانده ناجا از مدافعان سلامت

فرمانده ناجا در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت و از مدافعان سلامت قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ناجا در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت و از مدافعان سلامت قدردانی کرد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار حسین اشتری آمده است:‌« هفته سلامت فرصت مغتمی برای ارج نهادن به تلاش های بی شائبه و ارزنده بخش سلامت کشور است که این روزها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و زحمات بی دریغ، از آن ها به عنوان "مدافعان سلامت" یاد می شود.

امروز تلاش های شبانه روزی، دلسوزانه و بی منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تداعی جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

امید است با شعار جهانی "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" و با وجود تمامی امکانات و ظرفیت های موجود و همدلی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم.ان شاالله ...

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های بی دریغ خادمان بخش سلامت کشور، صبر، استقامت و سربلندی و توفیقات روزافزون را برای کلیه کادر درمان از خداوند متعال در ظل عنایات امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" خواستارم. برادران و خواهران شما در نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت همچنان همگام، همراه و پشتیبان جامعه پزشکی و پرستاران خواهند بود و در جهت سلامتی، سربلندی و عزت مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.»

نظرات بینندگان