arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

عزل ۲ نفر از کارکنان شهرداری سمنان به دلیل سوء استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان

به دنبال واکسیناسیون پاکبانان شهرداری سمنان و واکسینه شدن برخی از کارکنان سازمان پسماند سمنان ،سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس استان با صدور دستوری عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان را اعلام کرد. پیش از این شهرداری سمنان مدعی شده بودند که تخلفی در تزریق واکسن در سازمان پسماند شهرداری سمنان صورت نگرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال واکسیناسیون پاکبانان شهرداری سمنان و واکسینه شدن برخی از کارکنان سازمان پسماند سمنان ،سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس استان با صدور دستوری عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان را اعلام کرد.

خجسته پور؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی مبارزه با کرونا با ارسال مکاتبه به ناظم رضوی، شهردار سمنان نسبت به عزل با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که واجد شرایط دریافت واکسن کووید۱۹ (COVID 19) نبودند دستور صریح صادر کرد

در این‌مکاتبه آمده است :

جناب آقای ناظم رضوی

شهردار محترم سمنان

سلام علیکم

با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ رئیس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ معاون محترم بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان ، واجد شرایط دریافت واکسن کووید۱۹ (COVID 19) نبوده اند ، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام نموده اند.

لذا در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول محترم رئیس جمهور به عنوان وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، نسبت به عزل آنان از مسئولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام نمایید.

لازم به توضیح است با توجه به بررسی انجام فرآیندها ، هیچگونه قصوری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

پیش از این شهرداری سمنان مدعی شده بودند که تخلفی در تزریق واکسن در سازمان پسماند شهرداری سمنان صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان