arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

نامه‌ پرسپولیس به وزارت بهداشت: تیم قرنطینه نشود

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد. در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت و ارائه توضیح درباره وضعیت قرنطینه بازیکنان این تیم در هند، خواست پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند.

 درحالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌برد، وزارت بهداشت خواسته اعضای این تیم پس از بازگشت به تهران به قرنطینه بروند و در صورت منفی بودن تست‌ کرونا از قرنطینه خارج بشوند.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد. در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود.

نظرات بینندگان