arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

دولت از شکایت نسبت به رسانه‌ها گذشت

پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: گذشت از شکایت دولت نسبت به رسانه‌ها اعلام وصول شد. اسماعیلی افزوده است که این اعلام گذشت نسبت به همه شکایات گذشته صددرصدی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد : گذشت از شکایت دولت نسبت به رسانه‌ها اعلام وصول شد.

به گزارش  معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسش نسبت به گذشت از شکایت رئیس‌جمهور و دولت از رسانه‌ها، تأیید نمود که نامه‌های متعددی در خصوص گذشت از شکایت دولت نسبت به برخی رسانه ها واصل شده است و در پرونده‌های قضایی مربوطه اعلام شده است و مراجع قضایی در این قبیل پرونده ها اعلام تصمیم کرده‌اند.

اسماعیلی افزود: این اعلام گذشت نسبت به همه شکایات گذشته صددرصدی نیست.

اداره دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ضمن ابراز خرسندی از رفع ابهام و وصول لوایح گذشت و انصراف از شکایت توسط بخش‌های ذی‌ربط قوه قضاییه، لازم می‌داند که جهت توضیح بیشتر تأکید نماید: در برخی شکایات، علاوه بر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، بعضی افراد مرتکب جرائم جدی مرتبط با موضوع شده‌اند که نوعاً همراه با تکرار بوده است، لذا اعلام گذشت نسبت به رسانه‌ها و خبرگزاری انجام و شامل این دسته از افراد نبوده است.

همچنین موارد اعلام گذشت و انصراف از شکایت متنوّع بوده و رسانه‌های جناح‌ها و احزاب مختلف را در بر گرفته است.



نظرات بینندگان