arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

خرید کتاب موج آزمون زیست نشر الگو از بانک کتاب کنکور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید کتاب موج آزمون زیست نشر الگو از بانک کتاب کنکور

یکی از درس‌های مهم و تاثیرگذار در کنکور سراسری برای داوطلبان رشته تجربی، درس زیست است که به دلیل داشتن پیچیدگی‌های زیاد نیاز به کتاب‌های کمک آموزشی دارد. یکی از انتشارات معتبر در زمینه عرضه کتاب آزمون زیست، انتشارات نشر الگو است که با نگارش کتاب موج آزمون زیست توانسته است نیاز بسیاری از داوطلبان را در این درس برطرف نماید.

در این بخش از مقاله می‌خواهیم در مورد جزئیات کتاب موج آزمون زیست از انتشارات نشر الگو مطالب قابل توجهی را برای شما قرار دهیم. اگر می‌خواهید در درس زیست به موفقیت برسید بهتر است نگاهی به نقد و بررسی کتاب موج آزمون زیست نشر الگو داشته باشید.

بررسی کتاب موج آزمون زیست

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین اهداف فراهم کردن کتاب موج آزمون زیست نشر الگو، قرار گرفتن در آزمون‌های شبیه سازی شده کنکور است. لحن کتاب به صورت کاملا رسمی مطالب درسی را بیان می‌دارد که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از داوطلبان دارای اهمیت باشد. در بخش مقدمه کتاب موج آزمون زیست نشر الگو، توضیحات کلی در زمینه نحوه استفاده از آزمون‌ها بیان شده است تا داوطلبان به شکل مناسب بتوانند تست زنی را یاد گرفته و مطالب کتاب را به شکل قابل توجهی جمع بندی کنند.

نشر الگو در تولید این کتاب سعی کرده است تا از گرافیک ظاهری مناسبی استفاده نماید تا داوطلبان با استفاده از سایز نوشته‌های تعیین شده بتوانند به سهولت مطالب کتاب را مطالعه کنند. با بررسی کلی کتاب موج آزمون زیست می‌توان بیان کرد که حجم کتاب فوق به نسبت مطالب تعیین شده بسیار مناسب است. ویراستاری کتاب به شکلی انجام شده است تا بدون ایراد و هیچ گونه اشکالی برای داوطلبان منتشر شود.

مهم‌ترین زمان برای مطالعه کتاب زیست نشر الگو، چند ماه قبل از کنکور سراسری است تا دانش آموزان و داوطلبان بتوانند با وجود تست‌های متنوع موجود در کتاب، یادگیری خود را تثبیت نمایند. کتاب موج آزمون زیست نشر الگو، برای رفع اشکال و رفع نقایص درسی مورد استفاده داوطلبان قرار می‌گیرد که این موضوع می‌تواند برای کسانی که دارای استرس در این درس هستند بسیار مفید باشد.

خرید کتاب موج آزمون زیست نشر الگو از بانک کتاب کنکور

بررسی بخش تست و تمرین کتاب موج آزمون زیست

کتاب موج آزمون زیست نشر الگو، دارای آزمون‌های زیادی است که هر آزمون به نوبه‌ی خود از 50 سوال تشکیل شده است. داوطلبان باید بتوانند در حداکثر 50 دقیقه به سوالات تعیین شده پاسخ دهند. وجود 20 آزمون جامع و کاربردی نشان می‌دهد که کتاب زیست نشر الگو از 1000 سوال مختلف تشکیل شده است. سوالات در نظر گرفته شده برای کتاب به گونه‌ای است که محیط آزمون سراسری را برای داوطلبان فراهم می‌آورد.

پاسخنامه در نظر گرفته شده برای آزمون‌ها بسیار کامل است تا داوطلبان بتوانند به آسانی مطالب را یاد بگیرند. وجود بخش تله تستی در این کتاب باعث شده است تا تمام تست‌ها به صورت کامل مورد بررسی داوطلبان قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده در بخش تست کتاب موج آزمون زیست، وجود درجه سختی سوال است که با حرف لاتین تعیین شده است. این مسئله به دانش آموزان کمک خواهد کرد تا بتوانند سطح خود را به خوبی تعیین نمایند.

وجود هزار تست متنوع که در قالب کنکور سراسری است باعث می‌شود تا دانش آموزان به یک آمادگی کامل دست پیدا کنند. باید بدانید که تست‌های موجود در کتاب برای کسانی است که مطالب را به شکل کامل یاد گرفته و می‌خواهند با تست‌های متنوع خود را محک بزنند. در واقع دانش آموزانی که محتوای کتاب را به خوبی جمع بندی نکرده‌اند ابتدا بهتر است قبل از تست زنی به سراغ مطالب درسی بروند.

موج آزمون زیست شناسی نسل جدید نشر الگو از سوالات سطح بندی شده استفاده می‌نماید که این موضوع برای بسیاری از داوطلبان مهم است. سوالات تالیفی و جدید نگارش شده در کتاب باعث می‌شود تا مطالب به شکل آسان در ذهن دانش آموزان تثبیت شود. در بخش پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند به آسانی به جواب سوالات تست دسترسی پیدا کنند.

خرید کتاب موج آزمون زیست شناسی از بانک کتاب کنکور

با توجه به نقد و بررسی‌های انجام شده در زمینه کتاب زیست شناسی نشر الگو، اگر بخواهید به این کتاب ارزشمند دسترسی پیدا کنید می‌توانید خرید خود را از فروشگاه بانک کتاب کنکور انجام دهید. بانک کتاب کنکور یکی از فروشگاه‌های تخصصی در زمینه فروش انواع کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی است که با داشتن مزایای زیاد توانسته است خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارائه نماید.

ویژگی‌های زیادی در فروشگاه بانک کتاب کنکور وجود دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به امکان خرید کتاب به شیوه‌های مختلف، بهره‌مندی از ارسال رایگان در صورت خرید بالای 200 هزار تومان، بررسی و تحیل کتاب‌های کمک درسی به صورت کامل، امکان خرید پکیجی کتاب‌های کنکوری و کمک آموزشی و تخفیف‌های جذاب اشاره کرد.

هر کدام از موارد گفته شده به عنوان یک مزیت در فروشگاه بانک کتاب کنکور شناخته می‌شوند. اگر بخواهید با قیمت مناسب کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم را خریداری کنید بهتر است به فروشگاه بانک کتاب کنکور سر بزنید.

نظرات بینندگان