arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

از یارانه این ماه خبری نیست!

در ماه‌هاي گذشته و با بررسي كه از دي ماه سال گذشته تا امروز انجام شد زمان پرداخت يارانه‌ها هر ماه با تاخير نسبت به ماه گذشته روبرو بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، در ماه‌هاي گذشته و با بررسي كه از دي ماه سال گذشته تا امروز انجام شد زمان پرداخت يارانه‌ها هر ماه با تاخير نسبت به ماه گذشته روبرو بود.
دي ماه سال گذشته، يارانه خانوارها كه مرحله يازدهم پرداخت آن مي‌شد، در تاريخ ۱۴ دي ماه ۱۳۹۰ پرداخت شد.

ماه بعد يعني بهمن ماه با تأخير چند روزه همراه بود به طوري كه در مرحله دوازدهم پرداخت يارانه‌ها، حساب سرپرستان خانوارها در ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ با يارانه اين مرحله شارژ شد.

اسفند ماه نيز با تأخير پرداخت شد به طوري كه پرداخت مرحله سيزدهم يارانه‌ها در اين ماه در تاريخ پنجشنبه ۱۸اسفند صورت گرفت كه البته فردا آن روز قابل برداشت بود.

هر چند آقاي مرادي رئيس سازمان هدفمندي يارانه‌ها از واریز یارانه‌های فروردین در پازدهم ماه خبر داده بود، اما مبلغ يارانه در روز ۱۷ فروردین قابل برداشت بود.

اكنون كه ۱۴ ارديبهشت است خبري مبني بر پرداخت يارانه اين ماه از سوي مسئولين منتشر نشده است و به همين خاطر شهرودان و هموطنان با تماس‌هاي مكرر خواهان پيگيري اين موضوع هستند.

با توجه به مشغله زياد دولت و شرايط پيش آمده درباره اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها اين تاخير كه تاكنون نيز مسئولي درباره آن سخني نگفته است به احتمال زياد تا شنبه ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان