arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

سازمان لیگ: قرنطینه پرسپولیس برنامه لیگ را تغییر نمی‌دهد/ دیدار با سپاهان، ۱۷ اردیبهشت

قرنطینه یک هفته‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می‌یابد و این تیم یک روز بعد به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: قرنطینه یک هفته‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می‌یابد و این تیم یک روز بعد به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش ایسنا، حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا همزمان شده با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی ها طی چند روز اخیر، نگرانی‌هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شد.

در همین رابطه بنا بر دستور وزارت ورزش و جوانان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور وزارت بهداشت به دلیل مساله کنترل ویروس کرونای هندی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

بنابر اعلام، فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان سرای کمپ تیم‌های ملی موافقت کرده است.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران  با اشاره به قرنطینه یک هفته ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد: تیم فوتبال پرسپولیس ۱۰ اردیبهشت به ایران بازمی‌گردد و بر اساس دستور وزارت ورزش و جوانان یک هفته در قرنطینه خواهد بود و ۱۶ اردیبهشت به عنوان پایان زمان قرنطینه است.

وی ادامه داد: بنابراین طبق اعلام برنامه سازمان لیگ، ۱۷ اردیبهشت دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به این ترتیب هیچ گونه تغییری در زمان بندی مسابقات لیگ برتر به دلیل بازگشت پرسپولیسی ها از هند و قرنطینه یک هفته ای آن ها، ایجاد نخواهد شد.

نظرات بینندگان