arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

پنجره استقلال با شکایت دستیار فصل گذشته «فرهاد» بسته شد

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بابت شکایت «میلیسیچ لکیچ» باردیگر بسته شد و تنها در صورت پرداخت مطالبات وی باز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فصل گذشته و پس از اینکه آندره‌آ استراماچونی از استقلال جدا شد، فرهاد مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در اولین گام میلیسیچ لکیچ را به کادر فنی این تیم اضافه کرد.

این مربی پس از عدم پرداخت مطالباتش از جمع آبی پوشان تهرانی جدا شد و برای رسیدن به حق و حقوق خود به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد. حالا حکم این مربی از سوی فیفا صادر شده است و براساس رای فدراسیون بین المللی فوتبال باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان در دو بازه زمانی بسته شده است.

البته باشگاه استقلال هر زمان طلب این مربی را پرداخت کند پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز خواهد شد. گفته می شود طلب لکیچ ۱۶۰ هزار دلار است.

خبر دیگری از پرونده حقوقی درباره استراماچونی نیز مطرح شده است. چند ماه پیش باشگاه استقلال از سوی فیفا برای پرداخت مطالبات استراماچونی محکوم شد. بعد از صدور حکم فیفا  مسوولان باشگاه استقلال درخواست دریافت اصل  دادخواست را مطرح کردند تا با بررسی متن آن بتوانند دفاعیات خود را در این خصوص ارائه بدهند. 

فیفا با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی و زیاد بودن حجم پرونده‌ها چند روز پیش متن حکم صادر شده را به باشگاه استقلال ارسال کرد.

متن ارسالی فیفا به باشگاه استقلال اصل حکم صادر شده بوده و حالا مسوولان حقوقی باشگاه حدود ۱۰ روز زمان دارند تا دفاعیات و اسناد اعتراضی خود را درباره حکم صادر شده به دادگاه CAS ارسال کنند. مدیران استقلال معتقدند که مبلغ بدهی این باشگاه به استراماچونی حدود ۵۰۰ هزار یورو است و او با توجه به اسنادی که در اختیار باشگاه است، نمی‌تواند روی سال دوم ادعایی داشته باشد.

همچنین با توجه به اینکه خودش هم در نیم فصل تیم را رها کرده باید مبلغی بسیار کمتر برای سال اول دریافت کند و به همین خاطر بخش حقوقی استقلال درصدد است تا با جمع‌آوری اسناد کافی در این خصوص پرونده را در دادگاه CAS با کمترین هزینه برای استقلال به سرانجام برساند.

نظرات بینندگان